aregar Skrevet November 11, 2004 Rapporter Share Skrevet November 11, 2004 Har fått meg en E28 BMW 528i nå. Sentrallåsen på førersiden er koblet ut fordi den låste seg selv innimellom, og forige eier hadde klart og låse inn nøklene i bilen på denne måten og derfor koblet den ut. Jeg lurte på om det var noe særlig arbeid og koble det tilbake. Siter 1997 Mercedes E 230 Classic 1998 Audi A8 2.5 TDI Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet November 15, 2004 Rapporter Share Skrevet November 15, 2004 Han har sikkert bare nappet ut en kontakt i døra. bare å ta av panelet å titte det da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aregar Skrevet November 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 23, 2004 Hmm.. Kobla den inn igjen men ser ikke ut til at det funker.. Var veldig mye irr på kontakten men jeg tror jeg fikk skrapa vekk det værste.. Jeg fikk dog ikke sett ordentlig fordi jeg fikk ikke tatt av vindussveiva.. Hvordan kan man ta den av uten og ødelegge den eller døra? Vil ikke bruke for mye makt..hehe.. Lurte eventuelt om pumpa var ødelagt.. Noen enkel måte og sjekke dette? Siter 1997 Mercedes E 230 Classic 1998 Audi A8 2.5 TDI Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet November 23, 2004 Rapporter Share Skrevet November 23, 2004 Går utifra at det er likt på din bmw som mine. Og da skal du bare vippe av det dekselet som er oppå vindussveiva så kommer du til en skrue under der. Ta ut motoren å la den henge i lufta se om den funker da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg