Mombasa Skrevet November 10, 2004 Rapporter Share Skrevet November 10, 2004 Jeg har funnet meg en 7" widescreen skjerm, med innebygd tv-tuner på internett. Problemet er at den ikke har ikke S-video inngang.... vil det bli noe problem om jeg kjøper denne dvd spilleren å skal koble til ??DVD SPILLER er litt fersk på multimedia i bil... :P Siter Audi ftw! <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet November 10, 2004 Rapporter Share Skrevet November 10, 2004 Originally posted by t33zr Jeg har funnet meg en 7" widescreen skjerm, med innebygd tv-tuner på internett. Problemet er at den ikke har ikke S-video inngang.... vil det bli noe problem om jeg kjøper denne dvd spilleren å skal koble til ??DVD SPILLER er litt fersk på multimedia i bil... :P Kommer helt ann på spilleren, gidder ikke sjekke linken siden det er mb.com Så lenge den har RCA ut så funker det nok, noen kjører også optisk og andre type kabler... Men den skjermen som du har der gjør nok nytten om du har rca ut fra dvd-spilleren. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mombasa Skrevet November 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 10, 2004 ok, takker for tipsene... ;) Siter Audi ftw! <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg