P11GT Skrevet November 9, 2004 Rapporter Share Skrevet November 9, 2004 Jeg lurte på om det var noen her som vet hvor mye hester oppheng og bremser på en P11GT er godkjent for? Er det mer eller 150hk? Vurderer turbo også vill jeg ha det godkjent. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eGtTurbo Skrevet November 10, 2004 Rapporter Share Skrevet November 10, 2004 har sjekket overalt og det er ikke oppgitt noen maks grense på verken bremser eller understell på primera. Eneste er at man kan ha +- 11 % eller noe slikt uten å trenge spesiell godkjenning. Siter - Nissan Primera eGT - 180SX TimeAttack x WRX x Carlos Sainz x Turbo Primera osv osv osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P11GT Skrevet November 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 11, 2004 Det var igunnen det jeg tenkte. Var og såg på den P11 med turbo i sist uke og ikke minst prøvde den en tur:) Skulle det vært mulig å fått den godkjent hadde jeg kjøpt den på dagen. Det er den råeste bilen jeg har prøvd, så nå er jeg mer giret på turbo enn noen gang før:) Skulle det bare vært mulig å fått det godkjent, jeg er litt optatt av det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg