Mr. SQ Skrevet November 9, 2004 Rapporter Share Skrevet November 9, 2004 Originally posted by neon king hvis 4ohms impedanse var den største forsjellen ser jeg ikke det som no særlig problem. blir alikavell til å parralellkoble 2 ellementer hvis jeg går for xls litt snillere t/s går det vell ikke å jøre så mye med. Tror du missforstod meg litt. XLS 4 Ohm er et element som fungerer bedre enn 8 Ohms versjonen. mvh Glenn Siter Mine uttalelser er basert på den erfaring som er opparbeidet gjennom flere år. Subjektive opplevelser vil selvsagt influere. Jeg tilstreber en ærlig og balansert fremstilling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mammut89 Skrevet November 9, 2004 Rapporter Share Skrevet November 9, 2004 toppen av hva da Siter Build hard Play Loud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mombasa Skrevet November 9, 2004 Rapporter Share Skrevet November 9, 2004 Prisklasse det er snakk om nå da ? Siter Audi ftw! <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg