MeSs Skrevet November 5, 2004 Rapporter Share Skrevet November 5, 2004 http://img.photobucket.com/albums/v459/MeSs/Image1.jpg Tips om kasser til disse mottas med takk!! er to MDS 12" Fanatic og en alpine type-s det er snakk om.. Og kobling av forsterker på type-s'en.. Er 2 kanaler.. Edit: Hvorfor er det null og plutselig et hopp opp til en på volumet på spillern?? ekke no mellomting liksom? er en dvd spiller MeSs Siter 98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil. x - NA 1994 Mazda Miata 1.8 x - Mange BMW E28. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. SQ Skrevet November 5, 2004 Rapporter Share Skrevet November 5, 2004 Originally posted by MeSs http://img.photobucket.com/albums/v459/MeSs/Image1.jpg Tips om kasser til disse mottas med takk!! er to MDS 12" Fanatic og en alpine type-s det er snakk om.. Og kobling av forsterker på type-s'en.. Er 2 kanaler.. Edit: Hvorfor er det null og plutselig et hopp opp til en på volumet på spillern?? ekke no mellomting liksom? er en dvd spiller MeSs Er ikke akkurat veldig lurt å blande ulike basser slik som dette. mitt råd er at du bør velge enten de to MDS'ene eller Alpinen. mvh Glenn Siter Mine uttalelser er basert på den erfaring som er opparbeidet gjennom flere år. Subjektive opplevelser vil selvsagt influere. Jeg tilstreber en ærlig og balansert fremstilling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet November 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 5, 2004 bruker monoblokk på mdsene og 2 kanaler på alpine'n så jeg ser ikke no stort problem i d egentli ;) tror nok alpinen spiller best.. MeSs Siter 98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil. x - NA 1994 Mazda Miata 1.8 x - Mange BMW E28. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. SQ Skrevet November 5, 2004 Rapporter Share Skrevet November 5, 2004 Originally posted by MeSs bruker monoblokk på mdsene og 2 kanaler på alpine'n så jeg ser ikke no stort problem i d egentli ;) tror nok alpinen spiller best.. MeSs Hva slags forsterker du bruker, kan både ha mye å si, eller ingenting å si. det var egentlig ikke mitt hovedankepunkt. Problemet her er at de ulike bassene har svært sannsynlig ulike akustiske egenskaper, og dette er på ingen måte fordelaktig når dem benyttes i samme frekvensområde. mvh Glenn Siter Mine uttalelser er basert på den erfaring som er opparbeidet gjennom flere år. Subjektive opplevelser vil selvsagt influere. Jeg tilstreber en ærlig og balansert fremstilling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet November 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 5, 2004 hva om jeg setter den ene bassern inn mot bilen i kuupen? MeSs Siter 98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil. x - NA 1994 Mazda Miata 1.8 x - Mange BMW E28. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. SQ Skrevet November 5, 2004 Rapporter Share Skrevet November 5, 2004 Originally posted by MeSs hva om jeg setter den ene bassern inn mot bilen i kuupen? MeSs Det vil nok desverre gjøre ting værre. Mitt råd står fast. selg så det du ikke bruker, og kjøp masse musikk å kose deg med. Eller et par kasser øl for å feire ferdigstillelse av installasjonen:D :D mvh Glenn Siter Mine uttalelser er basert på den erfaring som er opparbeidet gjennom flere år. Subjektive opplevelser vil selvsagt influere. Jeg tilstreber en ærlig og balansert fremstilling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet November 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 5, 2004 hmm.. da selger jeg mds'a tror jeg.. hva tror du? og kjøper 1 alpine basser til.. :) flere folks synspunkter? MeSs Siter 98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil. x - NA 1994 Mazda Miata 1.8 x - Mange BMW E28. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. SQ Skrevet November 5, 2004 Rapporter Share Skrevet November 5, 2004 Originally posted by MeSs hmm.. da selger jeg mds'a tror jeg.. hva tror du? og kjøper 1 alpine basser til.. :) flere folks synspunkter? MeSs nå kjenner ikke jeg MDS'ene, men Alpine har historisk sett hatt noen meget ok basser. Så jeg tror det er en god ide. mvh glenn Siter Mine uttalelser er basert på den erfaring som er opparbeidet gjennom flere år. Subjektive opplevelser vil selvsagt influere. Jeg tilstreber en ærlig og balansert fremstilling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg