exuz Skrevet November 5, 2004 Rapporter Share Skrevet November 5, 2004 blinklysene på min E30 virker ikke, og ettersom det ikke er noen tikking eller tegn til lys fra noen steder, regner jeg med at det er relèt som er gåent. noen som vet om biltema har noe som duger? eller må jeg kjøpe det fra en offisiell bmw handler for å få riktig? Siter []BMW 320i E30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet November 5, 2004 Rapporter Share Skrevet November 5, 2004 Originally posted by exuz blinklysene på min E30 virker ikke, og ettersom det ikke er noen tikking eller tegn til lys fra noen steder, regner jeg med at det er relèt som er gåent. noen som vet om biltema har noe som duger? eller må jeg kjøpe det fra en offisiell bmw handler for å få riktig? Jeg tror jeg har et liggende hjemme. Orginalt til E30. Hvor i Bergen bor du? Edit: Men for å svare på spørsmålet? Biltemas sitt fungerer vel så bra, men skal det være så skal det være. Jeg krever uansett ikke mye for relèet fordi jeg ikke har E30 lenger Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
exuz Skrevet November 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 5, 2004 jeg bor på sandsli, i nærheten av flyplasen, men jeg kan komme å hente det, eller om du har lyst, så kan vi møtes på veien hvor mye hadde du tenkt deg for det? Siter []BMW 320i E30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet November 5, 2004 Rapporter Share Skrevet November 5, 2004 Jeg tror du kan få det, det har ingen verdi for meg. Jeg har ikke tid i helgen (cupfinale). Send meg en PM Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg