Canepa Skrevet November 5, 2004 Rapporter Share Skrevet November 5, 2004 Har to stk forsterkere som jeg ikke har tenkt til å selge men av ren nysgjerrighet lurer jeg på hva de er verdt den dag i dag ?? Noen som har peil. Rockford Fosgate Punch series 360.6 Rockford Fosgate Punch series 200.2 Har sett noen tall på nettet men vet ikke om disse er up to date..! Får du tak i de nye lenger ? sikkert ikke verdt noen ting men hehe Siter Mercedes Vito 110 CDI Bilen Crossern Suzuki 250 RMZ Hvis en jente skal vise seg fra sin beste side, må hun ikke sitte på den..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. SQ Skrevet November 5, 2004 Rapporter Share Skrevet November 5, 2004 Originally posted by Canepa Har to stk forsterkere som jeg ikke har tenkt til å selge men av ren nysgjerrighet lurer jeg på hva de er verdt den dag i dag ?? Noen som har peil. Rockford Fosgate Punch series 360.6 Rockford Fosgate Punch series 200.2 Har sett noen tall på nettet men vet ikke om disse er up to date..! Får du tak i de nye lenger ? sikkert ikke verdt noen ting men hehe Nå kjenner ikke jeg disse veldig godt, men dem er endel år ikke sant? Finnes jo nok av entusiaster som setter gamle RF forsterkere vesentlig høyere enn dagens når det gjelder lydmessig verdi. Selv kjenner jeg for lite til dagens RF forsterkere til å uttale meg direkte. mvh Glenn Siter Mine uttalelser er basert på den erfaring som er opparbeidet gjennom flere år. Subjektive opplevelser vil selvsagt influere. Jeg tilstreber en ærlig og balansert fremstilling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Canepa Skrevet November 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 5, 2004 De er av meget god kvalitet da, det skal sies..! Gode erfaringer har nå ihvertfall jeg. Om de kan sammenlignes med de som er idag vil jeg ikke uttale meg om. Opprinnelig er de fra 1996 tror jeg faktisk..! Siter Mercedes Vito 110 CDI Bilen Crossern Suzuki 250 RMZ Hvis en jente skal vise seg fra sin beste side, må hun ikke sitte på den..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. SQ Skrevet November 5, 2004 Rapporter Share Skrevet November 5, 2004 Originally posted by Canepa De er av meget god kvalitet da, det skal sies..! Gode erfaringer har nå ihvertfall jeg. Om de kan sammenlignes med de som er idag vil jeg ikke uttale meg om. Opprinnelig er de fra 1996 tror jeg faktisk..! Da er dem jo fra bilstereoens storhetstid. Jeg hadde nok ikke turt å bytte dem til dagens RF, men det er sikkert fordi jeg ikke kjenner så mye til dagens RF forsterkere. Moro at det fortsatt er noen som sitter på gamle produkter. Fantes mye skit på den tiden og, men ikke på langt nær så mye som nå. mvh Glenn Siter Mine uttalelser er basert på den erfaring som er opparbeidet gjennom flere år. Subjektive opplevelser vil selvsagt influere. Jeg tilstreber en ærlig og balansert fremstilling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Canepa Skrevet November 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 5, 2004 Nei disse har jeg faktisk fått av min onkel som har drevet veldig mye med Bilstereo.. men som plutselig ga seg helt. Og gav de til meg.. Han kjøpte de i 96, brukte de i ca 1,5 år og har bare hatt de liggende. Jeg har brukt de nå i 7 mnd. Han skryter forferdelig av de.. Og jeg må si meg enig. Det er utrolig mye guffe og kontroll i de ampene.. Så de blir med videre.. Siter Mercedes Vito 110 CDI Bilen Crossern Suzuki 250 RMZ Hvis en jente skal vise seg fra sin beste side, må hun ikke sitte på den..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. SQ Skrevet November 5, 2004 Rapporter Share Skrevet November 5, 2004 Originally posted by Canepa Nei disse har jeg faktisk fått av min onkel som har drevet veldig mye med Bilstereo.. men som plutselig ga seg helt. Og gav de til meg.. Han kjøpte de i 96, brukte de i ca 1,5 år og har bare hatt de liggende. Jeg har brukt de nå i 7 mnd. Han skryter forferdelig av de.. Og jeg må si meg enig. Det er utrolig mye guffe og kontroll i de ampene.. Så de blir med videre.. Ja for all del behold dem. Problemet er at utrolig mange bilstereoprodusenter i dag bygger topmodellene sine omtrendt slik man bygde budsjettmodeller på 90 tallet. Men slik blir det når markedet maser etter paramertre som overhodet ikke har betydning for gjengivelsen av musikk. mvh Glenn Siter Mine uttalelser er basert på den erfaring som er opparbeidet gjennom flere år. Subjektive opplevelser vil selvsagt influere. Jeg tilstreber en ærlig og balansert fremstilling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EmmaNorway Skrevet November 5, 2004 Rapporter Share Skrevet November 5, 2004 Originally posted by Mr. SQ Ja for all del behold dem. Problemet er at utrolig mange bilstereoprodusenter i dag bygger topmodellene sine omtrendt slik man bygde budsjettmodeller på 90 tallet. Men slik blir det når markedet maser etter paramertre som overhodet ikke har betydning for gjengivelsen av musikk. mvh Glenn Så enig, så enig........... Siter Ketil Skjei Leder av EmmaNorway Driver av Audioart v/Ketil H Skjei Bil og hjemmestereo. ketil@emmaweb.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor Steinar Aamodt Skrevet November 6, 2004 Rapporter Share Skrevet November 6, 2004 Tror 360.6 kostet 9995,- og 200.2 kostet 6990,- eller 7990,- IKKE SELG DE....... Siter *Norges Bilstereo og Multimedia Forbund (NBMF) Bli medlem i Norges største bilstereoorganisasjon du også: http://www.dbdragracing.no/medlemskap.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Canepa Skrevet November 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 6, 2004 :) Ja ok, hmm..! Siter Mercedes Vito 110 CDI Bilen Crossern Suzuki 250 RMZ Hvis en jente skal vise seg fra sin beste side, må hun ikke sitte på den..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg