JuIius Skrevet November 8, 2004 Rapporter Share Skrevet November 8, 2004 Originally posted by bjirn JulIus, om din bror vil bli kvitt bilen, tar bmwhuggen nedenfor deg gladelig i mot den. Nja. De gir ikke så mye som en privat ville gitt tror jeg. Men han vil ikke selge den. Vi gikk over bilen i går og den er i bedre stand en forventet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet November 8, 2004 Rapporter Share Skrevet November 8, 2004 Da så :) Er vel naturlig at de byr lavere enn en privatperson ville gjort, siden de skal tjene på det og... men jeg snakka med han fyren der nede i dag, og han kunne ordne kjøper på bilen og, privat.. Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet November 8, 2004 Rapporter Share Skrevet November 8, 2004 Vi får ha det i bakhodet. Jeg tror de kjenner til bilen, den har vært der nede Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tarmen Skrevet November 9, 2004 Rapporter Share Skrevet November 9, 2004 Originally posted by JuIius Nja. De gir ikke så mye som en privat ville gitt tror jeg. Men han vil ikke selge den. Vi gikk over bilen i går og den er i bedre stand en forventet Så da skulle han ikke selge den allikavel da??? Pokkers greier!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg