mannevond Skrevet November 4, 2004 Rapporter Share Skrevet November 4, 2004 hei hei!! jeg parkerte fiat unoen min i en mur for noen dager siden... Trenger noen deler for å få den igang.. Bilen bør helst stå i hordaland... håper på svar... (det var en fiat uno i.e turbo 89 mod.....) Siter hva er likheten mellom en nissan skyline og en bmw m3??? begge ble flist av fiat unoen min!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet November 4, 2004 Rapporter Share Skrevet November 4, 2004 Hva konkret trenger du? Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mannevond Skrevet November 4, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 4, 2004 Originally posted by Dr_BASS Hva konkret trenger du? hmmm... Jeg trenger: panser, front spoiler, høyre lykt, radiator, høyre framskjerm... tror det var alt... Siter hva er likheten mellom en nissan skyline og en bmw m3??? begge ble flist av fiat unoen min!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet November 5, 2004 Rapporter Share Skrevet November 5, 2004 Dette var en mk1 right? I såfall har jeg, panser, 2 stk fangere, radiator, og høyre lykt i allefall. Blink lys også Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mannevond Skrevet November 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 5, 2004 Det er en mk1 ja... hvor mye skal du ha for delene? er det noen skader på noen av dem? Bor du i hønefoss? Siter hva er likheten mellom en nissan skyline og en bmw m3??? begge ble flist av fiat unoen min!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet November 5, 2004 Rapporter Share Skrevet November 5, 2004 Bor i hønefoss, spørs hva du mener med skader da, er ikke akkurat nye deler heller da. Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Garnes Racing Skrevet November 6, 2004 Rapporter Share Skrevet November 6, 2004 har en hel bil som skal hugges,husker ikke års mod. den er komplett. 91783764 Siter TURBO`S TOO THE PEOPLE! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mannevond Skrevet November 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 6, 2004 Originally posted by Dr_BASS Bor i hønefoss, spørs hva du mener med skader da, er ikke akkurat nye deler heller da. store bulker, rust... bare delene ser ok ut og ikke har noen store skader... Hønefoss er kansje litt langt vekke, Koster sikkert litt å sende det med posten eller norcargo.. Siter hva er likheten mellom en nissan skyline og en bmw m3??? begge ble flist av fiat unoen min!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet November 6, 2004 Rapporter Share Skrevet November 6, 2004 Ikke rust og bulker i allefall Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg