swap Skrevet November 3, 2004 Rapporter Share Skrevet November 3, 2004 Som topic sier har jeg problemer med bilen. Var ute og kjørte med bilen i går, og plutselig dør den. Når jeg prøver å få den på så fungerer alt det eletriske og alt annet, utenom motoren, den starter rett og slett ikke. Det var nok bensin og alt var som normalt. Etter 5min med å prøve å få den i gang fungerte den plutselig. Det har også hendt noe lignende tidligere, plutselig har den bare stoppet, og da var det umulig å få start på den. Bilen kan heller ikke kjøres i bilvask for da stopper den også! :eek: Den har etter det vært på verksted, både bavaria og et annet, men de fant ikke ut hva som var problemet. Når de skulle teste den fungerte den jo fint igjen!!! Er det noen som har opplevd det samme, eller iallefall vet noe om dette? Pål Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dangerous Skrevet November 3, 2004 Rapporter Share Skrevet November 3, 2004 En kompis av mæ hadde nå lignende problem. Trur han bytta luftmengdemåler og justerte tenninga. Mulig d va han som gjorde nå me fordeleren også (vist d ikke va en annen). Siter (-05 Adui A4 1,9TDI) (-99 BMW 318i) (X93 BMW 320i Coupe) (X99 Toyota Hilux 2,4TD) (X02 Audi A4 1,8T)(X99 BMW 318i) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsn90 Skrevet September 6, 2012 Rapporter Share Skrevet September 6, 2012 hei, pål, har akkorat samme problemet på min bmw, når har det sjedd 3 ganger at bilen har stoppet, å sjønner ikke hva det kommer av, den dør plutseli bare, å denne gangen fikk jeg ikke start igjenn mvh patrick Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 9, 2012 Rapporter Share Skrevet September 9, 2012 Sjekk lambdasonde, bensinpumpe, plugger ++ Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg