Skallesei Skrevet November 3, 2004 Rapporter Share Skrevet November 3, 2004 Heisann.. Har dessverre fått lekkasje på tannstanga på vingebilen min. Har sjekket litt rundt omkring og det er umuli å komme over noe "rep-sett" og sånn så jeg ønsker å kjøpe ei brukt ei... Noen som har ei til overs? Mener på det er samme tannstanga på sedanen også. 2wd selvfølgeli.. Mobil: 40041049 E-Mail: rscosworth@online.no Siter 2001 Audi A8 2,5TDI Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet November 3, 2004 Rapporter Share Skrevet November 3, 2004 går vel ann å overhale den du har? Kjøpe tetninger på feks tess.. de skaffer som regel det meste.. Men ofte så må en bytte en foring på høyre side på tannstangen i tilegg. Denne skaffer de på ford mener jeg.. Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg