Oleab Skrevet November 2, 2004 Rapporter Share Skrevet November 2, 2004 4 stk Tsw Eurace med 2 helt nye Federal SS-595 205-40-17 og 2stk har stått bak på en fwd en sesong. Felgene er av dim 7x17" et35. Ingen ubalanse eller kast. Levers med både senterkopp og emblem i stedet for senterkopp. 2 ulike utseender med andre ord. Selges nå for 6000,- Mob: 48254278 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ja9^ Skrevet November 6, 2004 Rapporter Share Skrevet November 6, 2004 Hei. Jeg er VELDIG interessert! har du noen bilder av felgene på bilen og/eller av bare felger/dekk? uansett så er jeg villig til å kjøpe.. hvor bor du? Siter Mondeo mk1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleab Skrevet November 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 8, 2004 Jeg bor på Fosen. En time fra Trondheim. Felgene tilhører en kompis og de står ikke på bilen grunnet tid for vinterhjul. Jeg kan fikse noen bilder av de i løpet av uka. Gi meg epost adressen din så skal jeg sende de. De har stått på en 94 audi 80. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ja9^ Skrevet November 8, 2004 Rapporter Share Skrevet November 8, 2004 hei. mailen er jan-arild@chello.no hadde vert fint me noen bra bilder, ihvertfall 1 av hver felg. :) Siter Mondeo mk1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ja9^ Skrevet November 8, 2004 Rapporter Share Skrevet November 8, 2004 ..vet du om de passer på en ford mondeo 93. btw? må nesten det :P Siter Mondeo mk1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Machagen Skrevet November 13, 2004 Rapporter Share Skrevet November 13, 2004 passer disse en pug 405 ?? Siter |Teamsideways|[CREW] `90 Vw Golf -Solgt- `96 Honda Civic -Solgt- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleab Skrevet November 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 14, 2004 det gjør de nok ja. Er vel bare senterringene som er ulike tenker jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eskild Leikanger Skrevet November 18, 2004 Rapporter Share Skrevet November 18, 2004 Du har PM! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleab Skrevet Desember 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2004 Tråden er endret og prisen satt ned....... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
porschetom Skrevet Desember 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2004 Har du hjulene ennå? Hva er den nye prisen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleab Skrevet Desember 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2004 Har hjulene ennå. Prisen er 6000kr. Det skal være billig for disse felgene med 2 nye og 2 nesten nye dekk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet Desember 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2004 solgt? passer disse på en 306 om jeg har spacere og fikser senterringen? Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleab Skrevet Desember 21, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2004 De er ikke solgt nei. Er bolsirkelen den samme passer de nok. Men om det går på med noe spacere er vanskelig å si. De bør vertfall ikke være alt for tykk. 7x17" et 35 er vertfall felgen. Hvordan det ligger an på en peugeot vet jeg ikke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet Desember 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2004 har vel ET18 eller noe rundt der.. har også 2,1mm spacere liggendes. hva slags bil har de stått på før? Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleab Skrevet Desember 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2004 De har stått på en 94 audi 80. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg