sagers Skrevet November 1, 2004 Rapporter Share Skrevet November 1, 2004 hvordan å med hva fjerner man raskest å penest fargen som blir på hele bildet etter man har skiftet farge?? lasso tool?? eller er det bedre måter å gjøre det på. og ikke minst lettere;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwknutn Skrevet November 1, 2004 Rapporter Share Skrevet November 1, 2004 polygonal tool bruker jeg.. Siter 2005 Scania P270 1987 BMW 528i 1985 BMW 535i (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Supraguy Skrevet November 1, 2004 Rapporter Share Skrevet November 1, 2004 polygonal tool bruker jeg også. Blir mye mer nøyaktig enn lasso tool. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
colle Skrevet November 1, 2004 Rapporter Share Skrevet November 1, 2004 pen tool er svaret min gode mann. hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maccx Skrevet November 2, 2004 Rapporter Share Skrevet November 2, 2004 pen tool, + click and hold. Eller så kan du jo bare ta image - adjust - hue/sat ;) Siter 1991 Audi S2 - [sOLGT] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg