Lars Frang Skrevet November 1, 2004 Rapporter Share Skrevet November 1, 2004 Selger her et brukt, men helt strøkent skinnratt fra en Audi S3. Det passer da selvfølgelig til S3 og A3, men kan godt hende det passer til flere også, men det vet jeg ikke. Rattet er uten airbag, men det er jo bare å bruke den airbagen du har på ditt ratt i dag. Bud ønskes! Tlf.: 93008188 eller PM Siter *98 Audi A3 1,8T x89 Golf 20vT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audifanatic Skrevet November 1, 2004 Rapporter Share Skrevet November 1, 2004 Får jeg med den i midten og eller? hvis jeg får med hele rattet kan dert være interesangt, kan jo kanskje passe inn i en stakkars 80. Har du tenkt på en pris? Siter Nåværende bil: Volvo242 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Frang Skrevet November 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 1, 2004 Originally posted by audifanatic Får jeg med den i midten og eller? hvis jeg får med hele rattet kan dert være interesangt, kan jo kanskje passe inn i en stakkars 80. Har du tenkt på en pris? Hvis du tenker på det som mangler så er det airbaggen og den selger jeg ikke med. Er kun det du ser på bildet Siter *98 Audi A3 1,8T x89 Golf 20vT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audifanatic Skrevet November 2, 2004 Rapporter Share Skrevet November 2, 2004 Tror jeg må stå over, bare prisen på den airbagen fra en hugger eller lignende blir nok fordyrt for meg. Siter Nåværende bil: Volvo242 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg