POLKMOMO Skrevet Oktober 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2004 jeg er interessert i å kjøpe tv/dvd indash. aller helst pioneer, blaupunkt, alpine men alt er av interesse. ta kontakt pr sms eller ring KUN TV/DVD ALT I ET!!!!!!!!!!!! 97527116 97527116 97527116 97527116 MVH TORE Siter DON'T SCREW AROUND WITH YOUR SOUND POLKMOMO Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hillmeister Skrevet November 2, 2004 Rapporter Share Skrevet November 2, 2004 Har jo en spiller som venter på deg her Tore :D :D Siter Tja.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RiZLa Skrevet November 2, 2004 Rapporter Share Skrevet November 2, 2004 Har en Pioneer AVX-P7300DVD her... Skal brukes sånn at lydsignalet blir sendt digitalt fra dvd spiller'n til hovedenheten der all lydkonvertering skjer... Ypperlig til konkurranse bruk, da ingen indash dvd spillere er "supergode" lydmessig... Har blitt demobrukt av Pioneer, men ubrukt fra min side... Med garanti... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EmmaNorway Skrevet November 2, 2004 Rapporter Share Skrevet November 2, 2004 Originally posted by RiZLa Har en Pioneer AVX-P7300DVD her... Skal brukes sånn at lydsignalet blir sendt digitalt fra dvd spiller'n til hovedenheten der all lydkonvertering skjer... Ypperlig til konkurranse bruk, da ingen indash dvd spillere er "supergode" lydmessig... Har blitt demobrukt av Pioneer, men ubrukt fra min side... Med garanti... Hm.. Litt uenig der.. Eller for å vri litt på det. Et godt dvd drivverk, er etter mine egne erfaringer bedre lydmessig en cd-drivverket i f.eks P9`n (les xdv-p9) Siter Ketil Skjei Leder av EmmaNorway Driver av Audioart v/Ketil H Skjei Bil og hjemmestereo. ketil@emmaweb.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RiZLa Skrevet November 3, 2004 Rapporter Share Skrevet November 3, 2004 Originally posted by EmmaNorway Hm.. Litt uenig der.. Eller for å vri litt på det. Et godt dvd drivverk, er etter mine egne erfaringer bedre lydmessig en cd-drivverket i f.eks P9`n (les xdv-p9) Tenkte mer på DSP og nettverksfunksjoner jeg da.. ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr2chris Skrevet November 4, 2004 Rapporter Share Skrevet November 4, 2004 F.eks. AVIC-X1 har jo samme lydenhet som de andre toppspillerne (cdspillerne altså) til Pioneer, og har meget bra lyd :) http://www.bilradiospes.no/menyendre.php?sprodkat=Systemer&sopen=MULTIMEDIA Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg