Gå til innhold

Nesten ubrukt playstation 2 med masse stash selges!

Ranger emnet


-CHRiS-

Anbefalte innlegg

Den "gamle" PS2'en kjører såvidt jeg husker på 9.5V internt, ikke 12V. Den nye PS2'en (den lille flate) kjører på 8V, og har ekstern strømomformer.

 

Selv har jeg PS2 (den gamle) i bilen, bruker en strømomformer som gjør om 12V til 220V. Noen vil si dette er tungvint og styr, men jeg bruker PS2'en både hjemme og i bilen, og hadde heller ikke lyst å åpne og modifisere den. Strømomformeren i bilen har vanlig stikk-kontakt så det er bare å smekke den rett i, har lagt opp audio og videokabler for lett tilkobling. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår