Havdal Skrevet Oktober 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2004 Har en diesel turbo fra nyere Audi A6 tdi..En såkalt VNT ifølge kilder. Er usikker på videre spesifikasjoner. Virket som den var i bra stand når jeg brukte den..ingen slakke..brukte kanskje en liten skvett olje, men ikke mye. Selges høystbydende Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Havdal Skrevet Oktober 31, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2004 500 .- ...anyone? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sonixz Skrevet November 2, 2004 Rapporter Share Skrevet November 2, 2004 Originally posted by Havdal 500 .- ...anyone? Hvilken donorbil? Har du eventuelt delenummeret som står på den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Havdal Skrevet November 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 2, 2004 Følgende står på turboen UNT 15 028145702 H S/N AG 401906 F Alt jeg har fått opplyst er at den er fra Audi A6 1.9 tdi.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sonixz Skrevet November 3, 2004 Rapporter Share Skrevet November 3, 2004 Okay...skal sjekke litt når jeg kommer på jobb i morgen om den passer! Noe slakke i akslingen da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Havdal Skrevet November 3, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 3, 2004 Jeppz..nei det er mikroskopisk/ingen slakke i akslingen..:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Garnes Racing Skrevet November 4, 2004 Rapporter Share Skrevet November 4, 2004 400,-? Siter TURBO`S TOO THE PEOPLE! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sonixz Skrevet November 5, 2004 Rapporter Share Skrevet November 5, 2004 Gir beskjed på mandag om jeg skal ha den eller ikke...må bare sjekke litt om det går an å bruke den! Send meg en PM med nummeret ditt så jeg kan kontakte deg hvis dette blir aktuelt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg