Riisern Skrevet Oktober 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2004 Trenger 4 stk vinterdekk til -90 modell VW Polo. Piggfritt! Helst østlandet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toyota R Skrevet November 2, 2004 Rapporter Share Skrevet November 2, 2004 Jeg har 4 stk 1 år gamle Nokian Hakkapellita Q på like gamle stålfelger som har sitti på toyota carina, men passer også på bilen din! 185/65-14 mener jeg å huske er dimensjonen på de, og er slitt uten betydning(altså nesten som nye)! Siden jeg har kjøpt meg ford så trenger jeg de ikke lenger, og må bli kvitt noe av det jeg har overalt, så de kan du få til en god pris! Jeg bor i Bærum.. Kan evt hjelpe til med frakt! Gi lyd fra deg på 97716818 evt.. Siter Bråstopp når purken skal stoppe deg, ikke vent på en bussholdeplass eller noe, bare lås hjula!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riisern Skrevet November 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 2, 2004 Originally posted by ToyotaR Jeg har 4 stk 1 år gamle Nokian Hakkapellita Q på like gamle stålfelger som har sitti på toyota carina, men passer også på bilen din! 185/65-14 mener jeg å huske er dimensjonen på de, og er slitt uten betydning(altså nesten som nye)! Siden jeg har kjøpt meg ford så trenger jeg de ikke lenger, og må bli kvitt noe av det jeg har overalt, så de kan du få til en god pris! Jeg bor i Bærum.. Kan evt hjelpe til med frakt! Gi lyd fra deg på 97716818 evt.. De dekkene tar jeg, Men passer ikke til Polofelgene så benyttes på annen bil. Ringer deg for handel. Har du prisantydning? Noen felere som har polo dekk? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toyota R Skrevet November 3, 2004 Rapporter Share Skrevet November 3, 2004 Jeg har sagt 1500 for alt komplett, da får du bra hjul, vettu! Bare ta kontakt når det passer, jeg er ganske fleksibel av meg:) Siter Bråstopp når purken skal stoppe deg, ikke vent på en bussholdeplass eller noe, bare lås hjula!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riisern Skrevet November 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 5, 2004 Flere som har dekk, gjerne på felg, til 1990 VW polo? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toyota R Skrevet November 5, 2004 Rapporter Share Skrevet November 5, 2004 Vil du ha de hjulene, må du handle raskt nå.. Fler som vil ha dem, og garasjen må tømmes i helgen! Jobber til kl 8 i kveld, så du kan få de etter det.. Siter Bråstopp når purken skal stoppe deg, ikke vent på en bussholdeplass eller noe, bare lås hjula!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toyota R Skrevet November 9, 2004 Rapporter Share Skrevet November 9, 2004 Hvor ble det av alle som sa de skulle ha dekkene mine? Trodde de var solgt jeg, nå.. Fortsatt interessert? Siter Bråstopp når purken skal stoppe deg, ikke vent på en bussholdeplass eller noe, bare lås hjula!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riisern Skrevet November 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 9, 2004 Jeg er fortsatt innteressert ja. Trodde de var solg da jeg leste innlegget ditt etter helgen. Har begrenset tilgang til nette. Ok at de hentes til helga? Ringer deg eller så kan jo du også godt kontakte meg på 93614217. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toyota R Skrevet November 9, 2004 Rapporter Share Skrevet November 9, 2004 Det trodde jeg også, egentlig! Fler som sa de skulle ha de, men de ligger her enda.. Men da har vi en avtale da? Forsåvidt det samme for meg når de hentes, jeg skal ikke parkere i garasjen ved siden av hun svimle parkeringsbulkgivende nabodama.. :D Bare å ringe meg eller sende en melding, jeg er stort sett alltid i området! Siter Bråstopp når purken skal stoppe deg, ikke vent på en bussholdeplass eller noe, bare lås hjula!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riisern Skrevet November 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 9, 2004 Avtale :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toyota R Skrevet November 16, 2004 Rapporter Share Skrevet November 16, 2004 ja, så sitter jeg her igjen da! Har fortsatt hjul i garasjen... Siter Bråstopp når purken skal stoppe deg, ikke vent på en bussholdeplass eller noe, bare lås hjula!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knufla Skrevet November 18, 2004 Rapporter Share Skrevet November 18, 2004 Er dekka solgt, er interessert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg