pIMp Skrevet Oktober 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2004 Originally posted by JuIius Det husker jeg veldig godt. + / - 300.000 DVs at de fremdeles er vel overpriset :( Siter "fuck the respect - I want the bitches!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tarmen Skrevet Oktober 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2004 Hei Pimp Du kan jo ringe til faren til "svindelkongen" det siste jeg så til gamle bilen "vår" var når jeg satte den fra meg på kaien i Bergen og den skulle sendes med båt opp til måløy så den står nok og råtner i en løe.. synd for bilen var fet! (han selger den sikkert billig.. med tanke på at den har gått NOE langt!) Hilsen Thomas!! :) (eks gt eier nr 179) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet Oktober 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2004 Originally posted by pIMp DVs at de fremdeles er vel overpriset :( 310000 kr skulle han ha for den jeg prøvekjørte i Langhus. Det var ett meget eksemplar og var verdt hver penny (om ikke mer) Men alt til sin pris. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg