Chriz CivicMan ;) Skrevet Februar 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2003 Jeg har bestilt dioder hos Cyberbox.dk...Laser dioder...5mm...De lyser visstnok no j.... Ifølge han ene som jobber der ! Mailet litt med han! http://www.cyberbox.dk/index.php?menu=casemod⊂=lazer&dt=127 Takk for hjelp sprocket! Kommer tilbake med det ferdige produktet :D Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet Februar 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2003 Originally posted by Bauer Chris... Hvorfor kjøper du ikke bare på Powerzone ??? Likegreit det vel? Fordi dette er bare midlertidig...Hehe...Skal kjøpe med Angel Eye lykter etterhvert... Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sprocket Skrevet Februar 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2003 Originally posted by CivicVTEC Jeg har bestilt dioder hos Cyberbox.dk...Laser dioder...5mm...De lyser visstnok no j.... Ifølge han ene som jobber der ! Mailet litt med han! http://www.cyberbox.dk/index.php?menu=casemod⊂=lazer&dt=127 Takk for hjelp sprocket! Kommer tilbake med det ferdige produktet :D hm.. fikk du sendt det som et brev, med faktura i ettertid? det er litt surt med postoppkrav på noe så smått.. Jeg mangler to ringer, og fire dioder så kanskje jeg skal prøve de der.. jeg tror jeg går får de hvite. 11000mcd er jo sykt. de er på 3500 de jeg har nå.. Siter syklende :-) [x] BMW 323i - solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet Februar 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2003 Nei, fikk kontonr, så jeg må overføre penger til den kontoen før de sender varene...Virka som et ganske seriøst firma egentlig... Og sender de ikke varene etter at jeg har betalt, så er det...Hehe...Danskepølse ?;);) Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg