TazDevil Skrevet Oktober 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2004 Skal sette inn et greit annlegg og en pc i en chevy G30 van. Hva trenger vi av strømtilførsel til dette... klarer vi oss med to ekstra batterier (normale) og en større dynamo eller må vi ha noe spesielt? satser på 2x12" sub og 3 sett med 6,5" compo og et sett med 6x9". Drevet av to blaupunkt 2ch amper og en RF 4 ch. Noen gode idéer til hvordan jeg skal få lagt strøm til 2 15"LCD skjermer? Er ikke veldig interessert i å kjøre med aggregat hele tiden. og så hørte jeg noe om at en vanlig harddisc ikke liker vibreringen i en bil... noen tips?! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TazDevil Skrevet Oktober 26, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2004 Hvilke batterier er det man bør bruke til sånt? Hvor får man tak i dem og hva koster det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet Oktober 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2004 jeg kan anbefale odyssey gelebatterier. de koster fra ca1900 og oppover, avhengig av størrelse, hva slags strøm er du trenger til LCD skjermene...? 220v...? har omformere til det hvis det er det du trenger.....:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TazDevil Skrevet Oktober 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2004 Har fiksa det med pc'en, men vi trenger noen andre batterier og en kondensator og et powerplant eller noe... noen som vet om noen litt billigere batterier? tenkte noe rundt 110-120 A... Det skal bli et spennende prosjekt å bygge det her! Forbanna mye arbeid..... blir nok noen timer! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg