e-36 burnout Skrevet Oktober 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2004 Den siste utgaven av BMW som falt i smak hos meg umiddelbart var faktisk E46'en... De nyere BMW-ene trenger litt modning og tilvenning, men jeg har etterhvert kommet fram til at både den nye 5- og 7-serien faktisk er dritråe begge to! X5'en er det heller ikke noe å utsette på ;) 6-serien er etterhvert blitt en godbit i mine øyne, etter at jeg i lange tider hadde "trøtt hval" inntrykket om den... Siter Current Car: 318i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Qee Skrevet Oktober 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2004 Originally posted by bmw-bergen Den siste utgaven av BMW som falt i smak hos meg umiddelbart var faktisk E46'en... De nyere BMW-ene trenger litt modning og tilvenning, men jeg har etterhvert kommet fram til at både den nye 5- og 7-serien faktisk er dritråe begge to! X5'en er det heller ikke noe å utsette på ;) 6-serien er etterhvert blitt en godbit i mine øyne, etter at jeg i lange tider hadde "trøtt hval" inntrykket om den... må bare si meg enig i dette, selv likte jeg ikke noen nyere bmwer etter e46, men har faktisk begynt og like hver og en av de nye. spesielt 6 serien, men når tuning/stylingfirma får angripe den nye 3 serien tror jeg det blir meget meget bra.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg