oviz Skrevet Oktober 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2004 Hei! Noen som har vært borti Audison VRx6.420? (eventulet VRx6.420ex?) Er dette en bra/dårlig forsterker? Positive eller negativ info motas med takk!! MVh Siter Oviz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf4 Skrevet Oktober 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2004 Har du kjøpt eller vurderer du å kjøpe.Tør å påstå att det er en av de bedre 6 kanalere på markedet.Man har utallige muligheter med enn sånn.Har sjøl en 6.420.2. Siter Pioneer - Audison Vrx - Focal Utopia - Stinger Expert Progressive Trance Golf 4 :eddie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. SQ Skrevet Oktober 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2004 Originally posted by oviz Hei! Noen som har vært borti Audison VRx6.420? (eventulet VRx6.420ex?) Er dette en bra/dårlig forsterker? Positive eller negativ info motas med takk!! MVh Nå kjenner jeg ikke denne forsterkeren spesifikt, men Elettromedia (firmaet som eier bl.a Audison) er en av de få bilstereoprodusentene jeg har virkelig respekt for. Det har vel knapt vært laget en forsterker under Audison navnet som har kunnet betegnes som mindre god. mvh Siter Mine uttalelser er basert på den erfaring som er opparbeidet gjennom flere år. Subjektive opplevelser vil selvsagt influere. Jeg tilstreber en ærlig og balansert fremstilling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oviz Skrevet Oktober 26, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2004 Jeg vurderer å kjøpe, eller har nesten bestemt meg. Driver å sparer. Tenkte det hadde vært hyggelig å høre andres mening om denne forsterkeren! Å det virket jo positivt. :) Siter Oviz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Matzz Skrevet Oktober 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2004 Audison er vel å betegne som bilstereoverdens svar på ferrari Siter Mats Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. SQ Skrevet Oktober 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2004 Originally posted by Matzz Audison er vel å betegne som bilstereoverdens svar på ferrari Håper for Audison sin skyld ikke det er tilfellet.:D :D ;) Det ville i såfall betydd at man helst ikke burde spille mange timer på utstyret, vinterbruk var bannlyst, og reparasjon kostet like mye som en spill ny forsterker;) Siter Mine uttalelser er basert på den erfaring som er opparbeidet gjennom flere år. Subjektive opplevelser vil selvsagt influere. Jeg tilstreber en ærlig og balansert fremstilling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg