Gjest Skrevet Desember 14, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2002 Originally posted by Dr_S Her har dere Trondheimskvinnen som ble tatt i 192 km/t forrige helg: Trodde hun ble forfulgt Det skulle da bare mangle at hu får tilbake lappen, det er jo bare snakk om en bagatellmessig fartsovertredelse. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Desember 14, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2002 Originally posted by elvis En gang så snuten at de skulle komme om 5min. 1t og 15min senere kom de.. Hælvete ta disse slabbedaskene.. Jeg var involvert i en ulykke for litt over 1 år siden, kjærringa på nødtelefonen klarte å si at det var en dødsulykke.. Ambulanse kom etter 15-20 min, brannvesen etter ca en halvtime, og politiet kom etter nesten 2 timer.. Og da var jeg visstnok dau, og flere andre kritisk skadd.. Selv om jeg sa at jeg var påkjørt bakfra, og ville ha politi og ambulanse dit, for å måle bremselengder og sjekke nakken min.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg