Polo8v Skrevet Oktober 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2004 Jeg har en polo 94 mod(2F) med 4 trinns kasse,skulle gjerne ha hatt ei 5 trins kasse(slittsomt å ligge i 100 med nesten 4000 omdr) Hvilken kasser er det å få tak?.Hvordan bil det med ei 5 trins dieselkasse,håpløs utvekslig? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboPolo Skrevet Oktober 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2004 diesel kassen har grei utveksling den! Siter `04 Skoda Fabia RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet Oktober 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2004 minner meg om da jeg hadde standard kasse på min 6N.... Litt over 80 km/t å jeg måtte bruke 5 giret...... Byttet til en gti kasse og nå er utvekslingen ganske spesiell (positivt)..... Kan ligge på 3 gearet i 80km/t uten at den har mer enn 3000rpm.... Herligt ;) (den går mer på 4 enn den gjorde på 5 før) Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo8v Skrevet Oktober 25, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2004 Det er vel 190mm clutch på dieselkassa,så da skal vel være "bolt on" på motoren?siden dieseln trives best på lave turtalll,vil det 3 første girene bli korte ?eller det gjør vel ikke noe ikke noe spesielt heller det:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg