Gjest moore Skrevet Oktober 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2004 Er på utkikk etter en morsom vinterbil, med bakhjulstrekk eller firehjulstrekk.. Makspris 4000, er bare ute etter en ekstrabil å ligge litt sidelengs med til vintern.. :D Har sett på noen subaru justy'er og den ser brukbar ut ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Oktober 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2004 Jeg kan skaffe deg en Scorpoi fra 1986, men bakakselen må byttes. du kan få den for 1500.. bør hentes på henger trur jeg.. ny aksel koster 1200 trur jeg. Erik Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest moore Skrevet Oktober 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2004 Men ellers er den brukbar? Rust osv.? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zerox Skrevet Oktober 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2004 http://www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=52963 Siter You wash your VOLVO like it was your firstborn child, you tend to its needs like it was your own body, you protect it like it´s your family, then you drive it like you stolet it Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Oktober 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2004 det er minimalt med rust, men som sagt, bak akselen må byttes. Fin innvendig til 1986 mod å være. holder en stund. EU til sommeren er ikke noe problem trur jeg. Croma hjulbue lister. 4 høytalere og en helt ok Cd spiller ( ikke MP3 ) Erik Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg