mihkku Skrevet Oktober 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2004 herregud jeg digger denne filmen, selvom den er kort. Har aldri sakt WOW under noen bilfilmer, men til slutt sa jeg det. http://www.maxpower.co.uk/topsecret/topsecret.htm 1000HK og 328km/t gjennom en tunnel, syke japanere! Bilen ble for en stund siden solgt til en i England, den heldiggrisen :) Filmen er nok gammel men mistet taket på den i 2år inntil bladet MAX viste den fram. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xtc Skrevet Oktober 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2004 Hvis du vil se HELE filmen, så finnes det er dokumentar på DVD om Nissan Skyline. Har den selv, og jeg angrer ikke på at jeg kjøpte den. Forøvrig er det også en kort scene med en R34 på en japansk motorvei på High Octane Overboost. Digg å høre motorbrølet, hehe. Link: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mihkku Skrevet Oktober 21, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2004 Ah... skal sjekke ut og evt. kjøpe. SYK fart i den tunnelen der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg