v8turboquattro2 Skrevet November 18, 2004 Rapporter Share Skrevet November 18, 2004 Har bydd 2500 pga.at dette er ca.halv pris visst du kjøper elementene fra usa,noe som eg går utifra når eg leser salgsannonsen, der alt er referert i us specs.Noe særlig mer enn halv pris for brukt bilstereo er dessverre vanskelig å oppnå. Sier ikkje dette for å være vanskelig,men slik er markedet for brukt utstyr blitt.:rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peltz Skrevet November 18, 2004 Rapporter Share Skrevet November 18, 2004 Originally posted by aeroman Har bydd 2500 pga.at dette er ca.halv pris visst du kjøper elementene fra usa,noe som eg går utifra når eg leser salgsannonsen, der alt er referert i us specs.Noe særlig mer enn halv pris for brukt bilstereo er dessverre vanskelig å oppnå. Sier ikkje dette for å være vanskelig,men slik er markedet for brukt utstyr blitt.:rolleyes: Velkommen skal du være til å lese igjennom teksten en gang til: selger 2 stk Infinity kapper perfect 10.1D suber,helt nye i eske!! ALTSÅ, det Turbokano selger her, er to NYE subber. Hva du da skal gi brukt for disse subbene på Ørsta, er ikke interessant. Finn disse nye, til tilsvarende pris, SÅ kan du by TurboKano 2500 kr for de. Som Zetec sier, dette er subber som i butikken koster 2000 kr stk, + kasse. Siter Assholes in the rearview mirror are closer than they appear. - -91 VW Corrado G60 "dyret" X -89 VW Corrado G60 X -97 Polo 6N 16V X -91 Corrado G60 "dyret" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbokano Skrevet November 18, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 18, 2004 specsa på elementa er henta fra hjemme sida til infinity,3000kr for 2 stk er de så absolutt vært,så får jeg ikke den prisen så kan de få lov til å ligge å kose seg på loftet. selges grunnet overgang til DD.:) Siter Quattro driftsquad! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
v8turboquattro2 Skrevet November 18, 2004 Rapporter Share Skrevet November 18, 2004 Han selger de som privatperson,altså 2 håndssalg,dermed dårlig med bla.garanti som du får med når du handler nytt.dermed lavere pris.Er ikke ute etter å lage bråk med dette her,men sier det eg mener når andre kommentere budet mitt.at turbokano ikke vil selge for 2500 er hans beslutning,noe eg respekterer fullt ut.Lykke til videre med salget.thumpsup Mvh. Kjetil Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peltz Skrevet November 18, 2004 Rapporter Share Skrevet November 18, 2004 Originally posted by aeroman Han selger de som privatperson,altså 2 håndssalg,dermed dårlig med bla.garanti som du får med når du handler nytt.dermed lavere pris.Er ikke ute etter å lage bråk med dette her,men sier det eg mener når andre kommentere budet mitt.at turbokano ikke vil selge for 2500 er hans beslutning,noe eg respekterer fullt ut.Lykke til videre med salget.thumpsup Mvh. Kjetil Jepp, han selger som privatperson, og 2.hånds salg, MEN, han selger en vare som fremstår som NY, og da er det IKKE normalt å slå av 50% av prisen,slik det er på en brukt vare. Turbokano har allerede satt prisen ned med over 25% på en slik vare i butikken. Hvordan det er med garantier, det vet ikke jeg, men er dette en ny vare, som er nylig innkjøpt, er fortsatt garantien på det spesifikke produktet gjeldene. Sorry Off topic (eller på topic??) BTT Siter Assholes in the rearview mirror are closer than they appear. - -91 VW Corrado G60 "dyret" X -89 VW Corrado G60 X -97 Polo 6N 16V X -91 Corrado G60 "dyret" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet November 18, 2004 Rapporter Share Skrevet November 18, 2004 Var jo en rar regel da, tror ikke jeg har solgt noe brukt bilstereo til 50% av nypris, uansett hvor mange år jeg har hatt det.. At dette gjelder møbler, pc-utstyr osv er en annen sak, men bilstereo, nope. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
v8turboquattro2 Skrevet November 18, 2004 Rapporter Share Skrevet November 18, 2004 Visst du ser på noen av de andre annonsene på bilforumet så skal du ikke lete lenge etter slike 50% priser.Kjøpte en clarion spiller til 3000.- herifra for 3 dager siden,dønn strøken ,2 år gammel med nypris på rundt 10000.- Ellers et vanvittig godt kjøp er han på forumet her som skal selge sitt multimediaanlegg fra clarion med nypris 33000 for 5000 eller bud,( 2 år gammelt). Det er greit at du som importerer og selger bilstereo ikke er enig i at ting blir solgt billig,men slik har det blitt,ikke spør meg om hvorfor,men se litt på de andre annonsene som ligger her på forumet så ser du hva eg mener. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbokano Skrevet Desember 3, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2004 SOLGT!!!!!! Siter Quattro driftsquad! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg