hmelby Skrevet Oktober 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2004 Jeg lurte på om noen vet om det finnes lexus lykter til mk1 sedan der ute i den store verden? Lurer på hvordan det hadde sett ut. Vurderer lakering også nå når vintern er her slik at jeg får den "ny" til sommern. En annen ting, er forresten ute etter nye sommer dekk og felger, de jeg har er så jævla små så det ser ut som bilen er heva en 18-100 cm.. :P Vil vertfall ha en 17-18" Siter Vrooooooooom vrooooooom! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jackpot Skrevet Oktober 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2004 nei det er ikke å oppdrive.. finnes kun til mk2 5dørs.. heldigvis :D eneste du får av 'aftermarket' baklykter til mk1 er afterburner lykter.. og det er også til 5dørs bare.. får lage en post under salgsdelen av forumet ang felger :) Siter '01 E39 530DAT '95 mondeo sedan www.fordmondeo.org www.mondy.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hmelby Skrevet Oktober 20, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2004 hmm..d va litt kipt da..vurderer jo å lakkere bilen..svart..og da tror jeg det hadde vært ganske tøft med lexus lykter..men disse afterburner lyktene..passer de da til mk1 sedan? (d regnes som fem-dørs, right? ) og har du eventuelt noen bilder av slike lykter? Har aldri hørt om de før Siter Vrooooooooom vrooooooom! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondie Skrevet Oktober 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2004 Sot blinklys og ryggelys, la resten vere. Ser veldig bra ut viss plasten på koffertlokket er svart Siter MK3 2001 Ford Mondeo 2.0 - ex politibil Mk3 2002 Ford Mondeo 1,8 - bytta inn MK1 1994 Ford Mondeo 1,8 - solgt 2004 Chrysler Voyager 2,4 SE - firmabilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hmelby Skrevet Oktober 20, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2004 da vet jeg hva du mener. Har sota lyktene, men plata er rød. Men d ble faktisk ganske tøft. Litt artig kontrast på en måte... Siter Vrooooooooom vrooooooom! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jackpot Skrevet Oktober 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2004 Originally posted by hmelby hmm..d va litt kipt da..vurderer jo å lakkere bilen..svart..og da tror jeg det hadde vært ganske tøft med lexus lykter..men disse afterburner lyktene..passer de da til mk1 sedan? (d regnes som fem-dørs, right? ) og har du eventuelt noen bilder av slike lykter? Har aldri hørt om de før sedan = 4 dørs (saloon) kombikupe = 5dørs (hatchback) så nei de passer ikke.. Siter '01 E39 530DAT '95 mondeo sedan www.fordmondeo.org www.mondy.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg