VeGGiz Skrevet Oktober 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2004 Fant DENNE spilleren hos bilradiospesialisten i dag, og syns den var meget billig med alle de funksjonene osv. Er dette en god spiller? Er litt skeptisk til merket.. og prisen i forhold til utstyr/funksjoner. Siter R-line 19 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
civic_girl Skrevet Oktober 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2004 Jeg har denne som er avbildet her: Opp ned og tjo og hei....Uansett...Veldig fornøyd med den :D Jeg har ikke det feteste anlegget, men ett som er helt kurrant(polk momo høytalere bak+polk audio høytalere foran). Hadde ikke hørt om Aiwa før, men har ikke noe negativt å si om det nå... Siter Honda Accord 95-modell Honda Civic 91-modell - solgt Honda Civic Coupé 94-modell - solgt Honda Civic 91-modell - vraket autoboss.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd Slette Skrevet Oktober 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2004 Hei! Det er SONY som eier og produsere AIWA, så kvaliteten er bra etter min mening. Selger endel Aiwa spillere og har hatt lite reklamasjoner på de. Kan anbefales, du får mye for pengene. Mvh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg