Paasan Skrevet Oktober 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2004 Har muligheten for å anskaffe meg noen dynaudio komponentsett. Enten 240 mk2, 240 gt eller 240 esotar (hvis jeg kan få det rimelig nok) Noen her som har noen erfaringer med de? Har lest en del på utenlandske forum og ser at de er stadige gjengangere der i "high-end" klassen. Siter - 97 VW Passat 1.8 X 84 VW Golf GTI 8v (død) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. SQ Skrevet Oktober 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2004 Originally posted by Paasan Har muligheten for å anskaffe meg noen dynaudio komponentsett. Enten 240 mk2, 240 gt eller 240 esotar (hvis jeg kan få det rimelig nok) Noen her som har noen erfaringer med de? Har lest en del på utenlandske forum og ser at de er stadige gjengangere der i "high-end" klassen. Vel for å si det slik, det er ikke uten grunn at mange selvbyggere ble rimelig skuffet da dynaudio sluttet å selge løselementer til hjemme høyttalere. Byggkvaliteten er helt i toppklasse. Har faktisk aldri hørt dynaudio komponenter i bil, men har hørt nok av dynaudio høyttalere til hjemmebruk. Siden elementene bygger på samme teknologi, er lydsignaturen sannsynligvis svært lik. Personlig har jeg lite å utsette på det jeg har hørt av dynaudio i forhold til annet i prisklassen. mvh Siter Mine uttalelser er basert på den erfaring som er opparbeidet gjennom flere år. Subjektive opplevelser vil selvsagt influere. Jeg tilstreber en ærlig og balansert fremstilling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg