Teigas Skrevet Oktober 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2004 Noen som har noen erfaringer med bytting av denne , hvor den ligger og om det er mye stress? Siter 96 mod, Polo 6N, Colour Concept. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PoloDude Skrevet Oktober 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2004 Hvis den er orginal tror jeg den ligger på høyre side rett foran baklykta innafor dekselet med førstehjelpsmerket på.......... Der sitter den på min......og jeg fikk et tips fra en på Møller ang den......hvis man har Open Air bør man prøve å få snudd den på et vis pga en Open Air feil er at den går åt shitern pga vann/kondens fra taket renner inn i den..... Siter -2011 Skoda Superb. -Ex 2000 mod Cross Passat "BLUE IN MOTION"-Ex 1997 mod Polo ColourConsept (nå solgt og desverre vraket). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
18tom Skrevet November 3, 2004 Rapporter Share Skrevet November 3, 2004 Den sitter på høyre side bak ja. Tok ut min flere ganger og blåste kretskortet rent med trykkluft, brukte også elektrorens. Fukt og kondens er noe herk. Sentrallåsen låste seg helt med bensinlokket igjen og nesten tom tank. Måtte dra ut pinnen innenifra. Siter 97 Polo 1,4 16V 77 Polo 1,1 x-96 Polo Colour Concept x-85 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teigas Skrevet November 4, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 4, 2004 Hehe , arti det der ja :P Det med bensinen hendte meg også ;) Tok ut kortet jeg også å renset det , så virket den som bare det igjen. Siter 96 mod, Polo 6N, Colour Concept. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rfPolo Skrevet November 5, 2004 Rapporter Share Skrevet November 5, 2004 Originally posted by Teigas Hehe , arti det der ja :P Det med bensinen hendte meg også ;) Tok ut kortet jeg også å renset det , så virket den som bare det igjen. been there, done that:D bilen min låste seg bare helt plutselig med nøkkelen i tenningen og ekstranøkkelen mistet jeg på fylla for lenge siden. så jeg måtte bryte meg inn i bilen. etter det levde den sitt eget liv inntill den døde helt. tok ut pumpen, og det var svidd av noen komponenter. har byttet de, men det hjalp fint lite. har stått å kødda med tanklåsen jeg og på tom tank:D Siter - '01 SEAT Leon 4 20VT X '96 VW Polo Colour Concept Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg