Gå til innhold

Sentrallåspumpe

Ranger emnet

Teigas

Anbefalte innlegg

Hvis den er orginal tror jeg den ligger på høyre side rett foran baklykta innafor dekselet med førstehjelpsmerket på..........

Der sitter den på min......og jeg fikk et tips fra en på Møller ang den......hvis man har Open Air bør man prøve å få snudd den på et vis pga en Open Air feil er at den går åt shitern pga vann/kondens fra taket renner inn i den.....

-2011 Skoda Superb.

-Ex 2000 mod Cross Passat "BLUE IN MOTION"
-Ex 1997 mod Polo ColourConsept (nå solgt og desverre vraket).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Den sitter på høyre side bak ja. Tok ut min flere ganger og blåste kretskortet rent med trykkluft, brukte også elektrorens. Fukt og kondens er noe herk. Sentrallåsen låste seg helt med bensinlokket igjen og nesten tom tank. Måtte dra ut pinnen innenifra.

97 Polo 1,4 16V

77 Polo 1,1

x-96 Polo Colour Concept

x-85 Golf II

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Teigas

Hehe , arti det der ja :P Det med bensinen hendte meg også ;)

Tok ut kortet jeg også å renset det , så virket den som bare det igjen.

been there, done that:D bilen min låste seg bare helt plutselig med nøkkelen i tenningen og ekstranøkkelen mistet jeg på fylla for lenge siden. så jeg måtte bryte meg inn i bilen. etter det levde den sitt eget liv inntill den døde helt. tok ut pumpen, og det var svidd av noen komponenter. har byttet de, men det hjalp fint lite.

har stått å kødda med tanklåsen jeg og på tom tank:D

- '01 SEAT Leon 4 20VT

X '96 VW Polo Colour Concept

Lenke til kommentar
Del på andre sider