Bead Skrevet Oktober 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2004 Er det noen som har erfaringer med begge disse 4 kanals forsterkerene og kan fortelle litt om dem. - Lydkvalitet? - Strømstyrke? - Feilrate/Driftsikkerhet? De ser i utgangspunktet ut som to like kraftige forsterkere, men BF er endel dyrere. Er den verdt det? Hadde tenkt å bruke dem til Focal 4" og 6.5" komponentsett Terje. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daft Skrevet Oktober 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2004 nå kan jeg kun snakke om RF sin p4004 som jeg har stk 2 av. (brukes i Emma) det har mer en nok power til være på 4*50 skal du kun bruke 1 stk p4004, så går det fint uten kondensator men med eller flere så vile ha satt inn kondensator. - Feilrate/Driftsikkerhet? rykte sier 10% feil margin. og hvis det stemmer så er ikke det bra :( - Lydkvalitet? bra men den kan gi noe støy med over 3/4 volum på gain. personlig er meget godt fornøyd med de 2 p4004 jeg har. dynabel kan jeg ikke svare på, da jeg ikke har testet dem selv Daft Siter 2.plass Nasca ama 500w finale 1992 2.plass utfordere finale 2003 4.plass ama.lyd finale 2004 2.plass ama.lyd finale 2005 in use Renault Alpine & Audio control DQXS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg