Jimini_Cricket Skrevet Oktober 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2004 Lurer på om noen vet hvor jeg kan finne ut hvilke deler fra en gli/glsi jeg kan bruke på min 1990 gti 4WD/WS?? Trenger blant annet startmotor og radiator.. Vil gjerne ha tips om hvor jeg får kjøpt nye deler også, den lokale mitsubishi-forhandleren har ikke peiling :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
v|ncenT^ Skrevet Oktober 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2004 Hei Radiator kan du vel bruke fra en GLI/GLSI, jeg har en til overs værtfall.. Som kun har vært med på 163 000km ! Startermotor tviler jeg på passer over fra Gli/GLSI, du kan jo alltids se tråden til undertegnede angående spleiselag på en Galant GTI-16v Dynamic4 4WD/4WS, derfra kan du få kjøpt en startermotor hvis du vil !.. HUSK : DELER til GTI'n er så si umulig å oppdrive hos hoggere her til lands , og orginal deler er SVINDYRE ! Siter '93 Audi S2 Hybrid ! sZwei '86 Fiat Uno Turbo I.E "FerrUNO" '87 Audi 100 quattro - Banerigget Isbil ! [x2] Type 44 quattro avant + sedan [x]'91 Audi Coupe quattro20v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jafo Skrevet Oktober 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2004 I motsetning til Vincent, tror jeg at startmotoren er lik, kan ikke se noen grunn til at den ikke skulle være det. I så fall har vi vel begge en sånn liggende ;) (Jeg har hvertfall en :)) Ellers så har jeg en mengde deler fra en GTi, 4x4-4ws liggende, bare å spørre! /Jafo Siter Mitsubishi Klubben, Norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg