tplassen Skrevet Oktober 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2004 Hvordan i faan skal jeg greie å forklare dette her da tro... altså, jeg trenger de 2 luftekanalene som går ifra leppa (GTi 90 fanger) til bremsene, den som skal kjøle ned bremsene. dette var vel bra nok forklaring håper jeg??:D jeg vil kjøpe dette av den personen som har, om noen har?? Takk. Terje Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet Oktober 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2004 Hm.. Er det noen måte å lage noe slikt til GL også, selvom det ikke er ventilerte skiver? Vil det ha noen effekt? Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tplassen Skrevet Oktober 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2004 effekten er at du får bedre kjøling til bremsene, kjører du så hardt med bilen din du altså??;) alt kan lages til en bil, så det går nok an:) men er det noen som har til salgs til meg??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg