mortenste Skrevet Oktober 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2004 noen som har en brukt front liggende.til en honda civic 1992 hb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet Oktober 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2004 Kun org :o Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mortenste Skrevet Oktober 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2004 i hvordan forfatning er denne...hvilken farge er den......er den tilsalgs....hvor mye? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet Oktober 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2004 Den er sølv.. Ingen riper eller noe.. 400,- .. Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mortenste Skrevet Oktober 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2004 ja den vill jeg ha Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik jarl Skrevet Oktober 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2004 jeg sikler på bil nå! :D Siter Opel Vectra A 2.0i 8v 90 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet Oktober 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2004 Originally posted by Eirik jarl jeg sikler på bil nå! :D Løp å kjøp.. Ringer du meg innen 19/10, kl. 16:00 så får du Nice Price.. Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg