X-ecutioner Skrevet Oktober 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2004 Originally posted by tplassen du tenker på den måten og jeg tenker på min måte...hvem kommer best ut av det tro?? slapp av sandy freeman, penger er det nok av, men det er ikke alt som er verdt pengene.... Gjerrig eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tplassen Skrevet Oktober 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2004 Kan jo si jeg er gjerrig, men jeg bruker iværtfall ikke penger unødvendig. :titties: men nå vart d veldig off topic her. er det noen som har ei grillist å selge?? isteden for å bare klage over andre.... Terje Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NoFear Skrevet Oktober 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2004 Originally posted by tplassen Kan jo si jeg er gjerrig, men jeg bruker iværtfall ikke penger unødvendig. :titties: men nå vart d veldig off topic her. er det noen som har ei grillist å selge?? isteden for å bare klage over andre.... Terje bare bittelitt mer off topic. Du bruker ikke penger unødvendig, bare på pupper...hihi Siter -91 VW Golf GTI 16V Wolfy x- 88 VW Golf 1,8 Sport Golfy x- 81 VW Golf 1,6 GLS Golfie BIATCH! www.kristingjonnes.tk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tplassen Skrevet Oktober 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2004 ta en liten offtopic jeg også da..:P ja, måtte bare slenge innpå noe av de smileys`ene, har blitt litt hekta:P Terje Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg