acoupe Skrevet Oktober 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2004 Heisann ! Jeg har ett komponent sett jeg bruker i hattehylla nå for tiden, men så har jeg lest at man helst ikke skal ha noen høytalere i hattehylla. Er det noen som vet mer om dette er riktig ? Jeg tenkte på å flytte komp.settet i siden bak, men der er det ikke lagt opp til mer enn 5,25", mens komp.settet er 6,5" pluss diskanten, så jeg må isåfall ordne no mikk makk for å få dem inn der. Noen som kan gi meg litt råd ang. plassering av høytalere ? Jeg har 4" kove audi frontsett og 6,5" alpine typeR komp.sett bak. Og har plassering av sub i bagasjen mye å si på trykket ? har en audi coupe jeg driv å ordner litt i. all tips, triks og råd mottas med takk :) Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet Oktober 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2004 4" og diskant på dashbordet/a-stolpe/speilhus. 6.5" i døra eller kickpanel. lyden skal komme forfra, sitter vel aldrig med ryggen til på en konsert....? :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Oktober 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2004 hehe...men jeg vil ha litt suround lyd følelsen jeg :) Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jalla Skrevet Oktober 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2004 Originally posted by acoupe hehe...men jeg vil ha litt suround lyd følelsen jeg :) Da må du spe på med surroundprosessor og DVD audio i bilen, og det drar ivei. Det du sikter til her er kun en slags avart av 70-tallets kvadrofonisystemer som var "kremen" i de dager. Dessuten vil et godt montert frontsett med riktige egenskaper skape nok av tilstedeværelse for at du skal føle deg omgitt av musikken. Det å ha høyttalere bak bare roter til lydbildet. Siter Ut på tur - signatur... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Oktober 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2004 okey. Tror jeg skal teste litt med høytalerne i siden bak jeg, altså montere de i hattehylla i sida bak....så får jeg sjå åssen det blir ! Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg