Infinal Skrevet Oktober 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2004 Jeg solgte Passaten min til en i oslo fredag. Det gikk ikke mer en to- tre dager før bilen var fullstendig ribbet for utstyr. Det er jo faen meg ingen ting som får stå i fred lengere :( Bilen befant seg i bedriftsveien i Oslo, der den sto i en karport og har stått der fra søndag kveld til tirsdag morgen kl. 0700 da de fant ut at bilen var ribbet for utstyr.. ( Har litt mangel på info. ) Det som da har blitt tatt er: - BBS RX 7,5 17" med 205/40-17 ( Dunlop SP 9000) - Anlegg, JVC spiller, Basskasse med 2x10" Gas subbere. Plexiglass - Framskjermer - Bagasjeluke ( visst det ikke bare var spoileren.) - Ratt/ Lusi sportsratt og sikkert mye annet. Visst noen har sett/ hørt noe ta kontakt med nærmeste Politistasjon. Egil A. :mad: Siter Audi 90 T. powered by 034 EFI. ( Evighetsprosjekt) Audi 100 QUATTRO Audi Coupé Quattro Mitshubishi Lancer Evolution II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Infinal Skrevet Oktober 13, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2004 Siter Audi 90 T. powered by 034 EFI. ( Evighetsprosjekt) Audi 100 QUATTRO Audi Coupé Quattro Mitshubishi Lancer Evolution II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Infinal Skrevet Oktober 13, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2004 Siter Audi 90 T. powered by 034 EFI. ( Evighetsprosjekt) Audi 100 QUATTRO Audi Coupé Quattro Mitshubishi Lancer Evolution II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Infinal Skrevet Oktober 13, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2004 Så bare hold øyne og ører oppe. Siter Audi 90 T. powered by 034 EFI. ( Evighetsprosjekt) Audi 100 QUATTRO Audi Coupé Quattro Mitshubishi Lancer Evolution II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg