Rieger Skrevet Oktober 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2004 Noen som har blinklys som passer 90-fangere å selge meg?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tplassen Skrevet Oktober 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2004 du har PM. Svar meg snarest. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NoFear Skrevet Oktober 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2004 Jeg har også et par hvite liggende.... Siter -91 VW Golf GTI 16V Wolfy x- 88 VW Golf 1,8 Sport Golfy x- 81 VW Golf 1,6 GLS Golfie BIATCH! www.kristingjonnes.tk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odde Skrevet Oktober 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2004 Jeg har også et par hvite liggende.... Siter Odde. -2000 Lexus IS 200 sport -90 VW Golf GTI G60 *01 Skoda Octavia stv.(solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tplassen Skrevet Oktober 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2004 hehe...det var da fært så mange som skal ha hvite blinkers liggende da...bare jeg som har gråtonede blinkers eller??;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Skrevet Oktober 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2004 Noen som vil sende sånne blanke blinklys i min postkasse eller? til 90 fangere..eller RS da.. Siter Sjarmedes! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NoFear Skrevet Oktober 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2004 Originally posted by Ole Noen som vil sende sånne blanke blinklys i min postkasse eller? til 90 fangere..eller RS da.. Ser jeg ut som julenissen eller? hehe Siter -91 VW Golf GTI 16V Wolfy x- 88 VW Golf 1,8 Sport Golfy x- 81 VW Golf 1,6 GLS Golfie BIATCH! www.kristingjonnes.tk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tplassen Skrevet Oktober 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2004 Hehe...nei de blanke vil jeg helst ha selv du Ole. :skaal: Mvh Terje Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rieger Skrevet Oktober 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2004 hehe.. kjekt at så mange har da. Men dersom dere har en pris på dem, send gjerne på pm! tplassen: jeg skal ikke sørover likevel, så sender deg en pm i løpet av helga.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NoFear Skrevet Oktober 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2004 Originally posted by Ole Noen som vil sende sånne blanke blinklys i min postkasse eller? til 90 fangere..eller RS da.. Hehe...nei de blanke vil jeg helst ha selv du Ole. Siter -91 VW Golf GTI 16V Wolfy x- 88 VW Golf 1,8 Sport Golfy x- 81 VW Golf 1,6 GLS Golfie BIATCH! www.kristingjonnes.tk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tplassen Skrevet Oktober 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2004 Rieger: Det er helt iorden. Send meg en PM du så skal vi få en orden på blinklysgreia. :skaal: Mvh Terje Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg