colle Skrevet Oktober 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2004 WIP Carbonspeil carbonlykter senka nye felger brusha front, skjørt, bak (IKKE FERDIG) greenfilter IC fjerna spoiler (kommer ny) C + C plz :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kehsi Skrevet Oktober 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2004 liker ikke lyktene..og intercoolern ser litt rar ut.. men jeg har tro på det prosjektet her!;) felgene var HEftig... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalheim Skrevet Oktober 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2004 tøff den, men to ting jeg ikke likte. luftfiltret. og så litt "tomt" ut bak.. dette endrer seg vel når det kommer ny vinge.. :) Siter 07 suzuki GSXR750 08 subaru outback 2.0D premium 06 subaru impreza wrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
***shaddiw*** Skrevet Oktober 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2004 Ble ikke så værst det der da, men du trenger å arbeide med color matchinga di da, den er ikke å stand enda, men ellers er det bra da, felgene er litt mørke i forhold til bilen din! Cheers! Siter drive safe,,but very fast! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
colle Skrevet Oktober 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2004 tror ikke jeg fikser mer på denne lenger...er lei den allerede. C +C plz Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
whoossh Skrevet Oktober 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2004 Hmm,må være kjipt med 4 meter lange intercooler slanger/rør,bak til motoren!! hehehe Siter Cosworthpower!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rad3on Skrevet Oktober 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2004 hehehe tenkte ¨på det jeg også..jævli teit å putte luftfilter og ic foran på en bil som har motor bak? eller? hehehehe ellers fet bil Siter - 01 Vw Bora 1,8T highline - 00 Vw Polo color concept 1,4tdi x 88 Honda Crx 1,6 x 83 Ford Granada 2,3 x 87 Ford Sierra 2.0 is Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
colle Skrevet Oktober 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2004 hehe ja. tenkte ikke over d..lol.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg