Gå til innhold

mmats og 2*15 xplod

Ranger emnet

mantab

Anbefalte innlegg

Hei!

Noen som har erfaringer med mmats forsterkere? Har fått tilbud på en mmats d200hc klasse d mono forsterker på 1200w@1ohm og to 2*15 xplod subber til kr 5000. Det er egentlig mmats forsterker jeg er mest interesert i , for det virker som den er bra. Lest noen rewievs av den http://www.carreview.com/Amplifiers/Mmats/PRD_22236_1806crx.aspx men det er lite info og erfaringer å finne om den...

Syns det virker litt dyrt ettersom xplodene koster 1500 pr.stk nye. Disse er brukt 3mnd. Forsterkeren er ca 2 år gammel. Hva synes dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by mantab

Hei!

Noen som har erfaringer med mmats forsterkere? Har fått tilbud på en mmats d200hc klasse d mono forsterker på 1200w@1ohm og to 2*15 xplod subber til kr 5000. Det er egentlig mmats forsterker jeg er mest interesert i , for det virker som den er bra. Lest noen rewievs av den http://www.carreview.com/Amplifiers/Mmats/PRD_22236_1806crx.aspx men det er lite info og erfaringer å finne om den...

Syns det virker litt dyrt ettersom xplodene koster 1500 pr.stk nye. Disse er brukt 3mnd. Forsterkeren er ca 2 år gammel. Hva synes dere?

MMATS, har hadde et svært godt rykte ute i verden for endel år tilbake, men ble vel aldre markedsført noe særlig i Norge, tror ikke det ble tatt inn i det hele tatt. Uten å ha hørt noen av dem selv, skulle jeg tro denne forsterkern holder mål, om nivået er som det var på 90 tallet. Men vær også klar over at kvaliteten på Kl. D forsterkere var svært variabel for noen år tilbake.

Mitt råd er som følger: Prøv forsterkeren, og se om du liker den, men finn andre subber.

mvh

Mine uttalelser er basert på den erfaring som er opparbeidet gjennom flere år. Subjektive opplevelser vil selvsagt influere. Jeg tilstreber en ærlig og balansert fremstilling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men syns du ikke prisen er litt drøy? Vis jeg selger xplodene får jeg kanskje 2000 for de med en noenlunde ok kasse? Da koster mmatsen 3000,- og man for jo en helt ny sony xm klasse d til 3190,tror ikke den er helt sammenlignbar da men ;) ! her

Annet problem er jo vis den går i stykker..har jo ikke garanti.

er usikker :confused:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, har dårlig erfaring med den forsterkeren selv, så skal ikke uttale meg om den, men har ville funnet meg andre subber ja!

03 Bmw E46 320 cab[Apr09-] 93 Bmw E36 318I[jul10-]

X:92 Bmw E36 318is sedan[juni07-sept09] X:93 Bmw E36 325 Cab[mar07-aug07]

X 04 VW Golf V FSI Sportline[nov06-apr07] X 85 VW Jetta 1,6L[des09-Aug10]

X:92 Mazda Mx-3[okt04-aug06]

Lenke til kommentar
Del på andre sider