Jens Skrevet Oktober 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2004 Originally posted by Subsuki Jeg skal sjekke det opp med en kompis.... går en grå A3 som er ganske lik på Kolbotn med turbomotor. står til salgs her: http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=525697 og den bør jo gå sånn ca dobbelt så bra som 1.8`n så der har du kanskje svaret;) Ahaaa. Der har vi`n! ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet November 4, 2004 Rapporter Share Skrevet November 4, 2004 det er samme bilen som det er bilde av litt lenger opp... han er nok ikke spesiellt aktiv på VACN forumet nei... Siter -- http://www.jwcompetition.com -- (under construction) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi-S4-Biturbo Skrevet November 16, 2004 Rapporter Share Skrevet November 16, 2004 Originally posted by bmw-styling Det kunne vært den, men det er nok ikke den. Er det din bil? Er du fra Moss? Jeg tror nemlig eier'n av bilen jeg sikter til, også heter Kenneth ;) Ja jeg vet hvem det er snakk om HAR EN SØLVFARGA A3 og heter kenneth bor i moss. Siter Ingen signatur fordi det var noen som ikke ville ha det det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-styling Skrevet November 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 16, 2004 Originally posted by Audi-S4-Biturbo Ja jeg vet hvem det er snakk om HAR EN SØLVFARGA A3 og heter kenneth bor i moss. Har du mer info om bilen? Hva som er gjort med den? Siter Turid Laila, Pondus og Jokke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi-S4-Biturbo Skrevet November 16, 2004 Rapporter Share Skrevet November 16, 2004 Originally posted by bmw-styling Har du mer info om bilen? Hva som er gjort med den? Regner med det er den med 17" Rs4 felger og MTM Front? senket med AP-fjærer, supersprint eksos, blanke M3speil. Siter Ingen signatur fordi det var noen som ikke ville ha det det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-styling Skrevet November 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 16, 2004 Ja, det er nok den. Eier'n jobber på Rimi? Er det en 1,6L? Siter Turid Laila, Pondus og Jokke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi-S4-Biturbo Skrevet November 17, 2004 Rapporter Share Skrevet November 17, 2004 Originally posted by bmw-styling Ja, det er nok den. Eier'n jobber på Rimi? Er det en 1,6L? Ja det er en 1.6, som er gubbekjørt!! han jobber på Rimi ja... Var det noe spes du hadde i tankene siden du lurer?? tror han skal ha seg ny bil hvis det var bilen du var ute etter.. 1999 modell mener jeg å huske.. ikke gått mye over 100 Siter Ingen signatur fordi det var noen som ikke ville ha det det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hællæ Skrevet Januar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2005 Bmw-Styling: Det er jeg som eier den A3`en..Er det noe du lurer på angående den?? Hørte nemlig at det var en tråd her og da måtte jeg jo inn og se.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg