ramtho Skrevet Oktober 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2004 Hei, filtret er ikke solgt enda. Filtre holder opptil 250 Hk. Filtre oppholder seg på nesodden (litt utenfor Oslo). Men jeg kan sende det til deg gratis hvis du skulle ønske det.;) For filtre hadde jeg tenkt meg 400 kr. Siter Fader Kubikk Du som er i blokka Gi oss idag vårt daglige dreimoment Forlat oss våre fartsovertredelser, som vi forlater forelegget. Led oss ikke inn i kontroller, men fri oss fra sykklister For veien er din hestekreftene, og friheten i all evighet Amen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
solrud Skrevet Oktober 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2004 Hei.. interessert i bud på 300 for filteret? Siter 00 Audi TT 1.8T Quattro 93 Ford Mondeo GLX 16v ( Solgt ) 92 Golf 3 TDK ( Solgt ) 92 Lancia Dedra 2.0i Turbo HF ( Solgt! ) 92 Golf 3 GTI ( Prosjekt bil, solgt! ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ramtho Skrevet Oktober 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2004 Tja, hadd no tenk meg 400 kr, men kan vi kan jo møtes på midten 350,- ;) Siter Fader Kubikk Du som er i blokka Gi oss idag vårt daglige dreimoment Forlat oss våre fartsovertredelser, som vi forlater forelegget. Led oss ikke inn i kontroller, men fri oss fra sykklister For veien er din hestekreftene, og friheten i all evighet Amen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
solrud Skrevet Oktober 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2004 Hmmm... Har egentlig bare råd til 300... veti kke helt om det passer en gang.. hehe... men regner med det.. Siter 00 Audi TT 1.8T Quattro 93 Ford Mondeo GLX 16v ( Solgt ) 92 Golf 3 TDK ( Solgt ) 92 Lancia Dedra 2.0i Turbo HF ( Solgt! ) 92 Golf 3 GTI ( Prosjekt bil, solgt! ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ramtho Skrevet Oktober 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2004 Okey, du skal få det for 300,- hvis du fortsatt er interesert.:op Siter Fader Kubikk Du som er i blokka Gi oss idag vårt daglige dreimoment Forlat oss våre fartsovertredelser, som vi forlater forelegget. Led oss ikke inn i kontroller, men fri oss fra sykklister For veien er din hestekreftene, og friheten i all evighet Amen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ramtho Skrevet Oktober 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2004 Hmmm.. Ingen som har lyst på et Green FIlter til en ganske god pris? :rolleyes: Siter Fader Kubikk Du som er i blokka Gi oss idag vårt daglige dreimoment Forlat oss våre fartsovertredelser, som vi forlater forelegget. Led oss ikke inn i kontroller, men fri oss fra sykklister For veien er din hestekreftene, og friheten i all evighet Amen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpYder Skrevet Oktober 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2004 kan gi 300 for det hvis det er lite brukt å du får fixet porto... Siter <> 98 VW Golf 1.8 Highline [x] 92 VW Golf 1.8 hjÆlkjørt og solgt ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ramtho Skrevet Oktober 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2004 Har kanskje en kjøper som er villig til å gi 400 for det. Du kan få det nå for 400,- eller så må du nesten vente litt, selger selvfølgelig til høyst bydene ;) Siter Fader Kubikk Du som er i blokka Gi oss idag vårt daglige dreimoment Forlat oss våre fartsovertredelser, som vi forlater forelegget. Led oss ikke inn i kontroller, men fri oss fra sykklister For veien er din hestekreftene, og friheten i all evighet Amen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpYder Skrevet Oktober 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2004 da venter jeg... ta kontakt hvis det blir aktuelt med 300 du.... Siter <> 98 VW Golf 1.8 Highline [x] 92 VW Golf 1.8 hjÆlkjørt og solgt ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danielroising Skrevet Oktober 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2004 solgt? jeg ble også interessert og kan godt by deg litt over 350 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TimmY Skrevet Oktober 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2004 450 kr hvis jeg faarn snarest e mail : skrukork@hotmail.com:D Siter Jeg vil ha Sierra :'( !!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ramtho Skrevet Oktober 19, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2004 Timbertoy, you got PM Siter Fader Kubikk Du som er i blokka Gi oss idag vårt daglige dreimoment Forlat oss våre fartsovertredelser, som vi forlater forelegget. Led oss ikke inn i kontroller, men fri oss fra sykklister For veien er din hestekreftene, og friheten i all evighet Amen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ramtho Skrevet Oktober 20, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2004 SOLGT Siter Fader Kubikk Du som er i blokka Gi oss idag vårt daglige dreimoment Forlat oss våre fartsovertredelser, som vi forlater forelegget. Led oss ikke inn i kontroller, men fri oss fra sykklister For veien er din hestekreftene, og friheten i all evighet Amen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg