Torfinn Skrevet Oktober 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2004 Noen som gidder flytte denne til "Teknikk" delen av forumet? Uansett det jeg lurte på var hva det ca. vil koste å sette inn et komplett turbokitt i ein bil. Altså du har en standard bil uten turbo og ønsker å bytte til samme bil med turbo. Noen som vet noenlunde vil koste? Når jeg tenker på pris så tenker jeg på selve motoren, ikke bremser, understell ol. Torfinn Siter ---||--- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torfinn Skrevet Oktober 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2004 Ingen som tørr å stå frem med hva kviteringene tilsier? ;) Bare et lite spørsmål: Er det bare turbo, lavkom stempler og kraftigere bensinpume som skal til for å realisere turbo? Torfinn Siter ---||--- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MaDDoG Skrevet Oktober 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2004 hjerne, manifoiler, dyser. Siter Audi A4 Avant 1997 1,8T Land Rover Range Rover Classic 1986 3,5 V8 Volkswagen Golf III GL 1994 1,8 X Mitsubitshi Galant GLSi 1994 2,0 Toyota HiLux 1986 2,2 4x4 "Offroad/arbeid" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg