Mandel Skrevet Oktober 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2004 Rullet en breddet, og taksenket volvo 240 inn på statoil strandtorget på lillehammer..en bekjent lå bak bilen fra gardermoen til lillehammer. Bilen hadde v8'er ? og BREDE bakdekk, men stor kant på felgen.. noen som har bilder og info om denne? gikk på prøveskilter.. hadde ikke be4you klubben en sånn volvo til medlem ? Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
millhouse Skrevet Oktober 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2004 Hadde den vært gul og ikke gull så hadde jeg kunnet gi deg et svar:) Siter GTti 244Rat 1975 FUNKSJON FØR FORM Daihatsu Modifiers Scandinavia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-styling Skrevet Oktober 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2004 En kompis av meg på Lillehammer har snakka med eier'n. Det er en V8 twin-turbo, og bilen går møkkbra!!! Siter Turid Laila, Pondus og Jokke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jackpot Skrevet Oktober 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2004 den som begyntte å brenne litt på første gatebiltreffet på rudskogen i år? ;) Siter '01 E39 530DAT '95 mondeo sedan www.fordmondeo.org www.mondy.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-styling Skrevet Oktober 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2004 Brenne? Det har jeg ikke fått med meg. Jeg tror ikke eier'n av bilen har vært på Gatebiltreffa med bilen, slik jeg forstod det. Siter Turid Laila, Pondus og Jokke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-styling Skrevet Oktober 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2004 Hvis vi snakker om samme bil, mener jeg eier'n egentlig er fra Molde-traktene. Siter Turid Laila, Pondus og Jokke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Oktober 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2004 åh fan..v8 twinturbo :D jhiiiiii yatack mer enn gjerne.. sku likt og sett bilder av bilen..og gjeeeerne motor-rommet Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjetilB Skrevet Mai 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2008 åh fan..v8 twinturbo :D jhiiiiii yatack mer enn gjerne.. sku likt og sett bilder av bilen..og gjeeeerne motor-rommet Bilen går (eller rettere sagt står) her i bygda .... skal snike til meg noen bilder av den Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jokkenf Skrevet Mai 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2008 vell, ble bygd to stk nesten helt like av samme person. han solgte den første, til en bekjennt av meg, og som kjetilb sier, den står i bygda der han bor, der den er til oppussing. dvs, ny lakk, å ny kasse. det er en v8'er, men ikke allt som bråker og går godt har turbo. er to stk rake rør som ordner lyden, og rene sugehester ordner farten.. er igrunn litt rart det der med at alle biler som går godt har turbo? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi_80/nsr_wannabe Skrevet Mai 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2008 Biler som går godt har jo somregel turbo=D Siter Bil nå: Nissan 200sx 92/93mod. "Honda Civic 1.3" x-biler: Ford Mondeo 94mod. Nissan Sunny 86mod. Audi 80 85mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpottedinNarvik Skrevet Mai 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2008 Ingen bilder av denna enda? Tregt...... Siter Spotted in Narvik på Facebook? https://www.facebook.com/groups/113062795388716/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimbeer Skrevet Mai 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2008 tregt ja! tråden er 4 år gammel... Siter Lexus IS 200 -99 Golf 3 1.9tdi stv. med div mods -97 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kolbotn Skrevet Mai 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2008 Hehe, alltid bra med bumping av gamle tråder:P Siter 1992 Mazda Mx-5 NA 1995 Honda Civic Ej2*Solgt* 1981 Honda Accord sedan El1*solgt* 1971 Datsun 1200 B110 *Solgt* -Team Wreckless- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg