NoFear Skrevet Oktober 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2004 Originally posted by Suvdal Ivrig om dagen du da :) Du hadde ikke giddi å spørt Håvard om han har kvitteringa til spilleren?? jada... Er helt vill nå, gruver meg så til å ha på vinterdekka at jeg må holde på mens jeg kan sikle på fine felger... Dessuten er jeg jævli sint om dagen, folk stjeler som ravner her. Håvard's gamle VR6 ble "ramponert" for noen dager siden og det ble stjålet felger fra en bil i nabolaget her... Ja, kan ringe og høre om kvittering i morgen, han er i Oslo nå.. Siter -91 VW Golf GTI 16V Wolfy x- 88 VW Golf 1,8 Sport Golfy x- 81 VW Golf 1,6 GLS Golfie BIATCH! www.kristingjonnes.tk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Suvdal Skrevet Oktober 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2004 Takker så mye.. Golfen blir satt bort i vinter, så jeg ska ikke legge om dekk engang, bare skru de av og setta bilen på bukker... Så skru på sommerhjulene til vinteren og knipse litt bilder.... Så av igjen..... :D Blir gammal Opel med 6`er og bakhjulstrekk ;) :D Sorry for mye off topic i tråden din Woundz..... Siter 02 Passat Highline x-98 Golf IV GTI 1.8T x-91 Golf II GL 1.6 TD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NoFear Skrevet Oktober 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2004 Originally posted by Suvdal Takker så mye.. Golfen blir satt bort i vinter, så jeg ska ikke legge om dekk engang, bare skru de av og setta bilen på bukker... Så skru på sommerhjulene til vinteren og knipse litt bilder.... Så av igjen..... :D Blir gammal Opel med 6`er og bakhjulstrekk ;) :D Sorry for mye off topic i tråden din Woundz..... Ja, det er bra... Tørke, og kose litt med Golfegutten... Blir vel litt 240-kjøring på meg da, ahh...bakhjulsstrekk... Gleder meg... Blir vel snart is her, var -9 her på mandag... Brr... Nå er det vel nok off topic ja.... Siter -91 VW Golf GTI 16V Wolfy x- 88 VW Golf 1,8 Sport Golfy x- 81 VW Golf 1,6 GLS Golfie BIATCH! www.kristingjonnes.tk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Woundz Skrevet Oktober 17, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2004 Fått låne ett kamera av en kamerat, så bare legger inn noen bilder av litt bedre kvalitet.. ;) Noen som vet hva det Power-filteret der heter? Siter [o]2005-mod. VW Golf V [x]2001-mod. VW Bora 1,8T Getta [x]1999-mod. VW Golf IV [x]1999-mod. Honda Civic HB Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NoFear Skrevet Oktober 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2004 Originally posted by Woundz Fått låne ett kamera av en kamerat, så bare legger inn noen bilder av litt bedre kvalitet.. ;) Noen som vet hva det Power-filteret der heter? Er det ikke K&N filter da? Fine bilder, nydelig i lakken bilen, ser ihvertfall slik ut på bildene... Rent og fint under huven å :) Men kan neste stikke hode oppi skjermene da :P Siter -91 VW Golf GTI 16V Wolfy x- 88 VW Golf 1,8 Sport Golfy x- 81 VW Golf 1,6 GLS Golfie BIATCH! www.kristingjonnes.tk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Suvdal Skrevet Oktober 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2004 Senk BØR prioriteres foran ALT anna på bilen din akkurat nå ja........... Siter 02 Passat Highline x-98 Golf IV GTI 1.8T x-91 Golf II GL 1.6 TD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KingB Skrevet Oktober 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2004 Sorry ass, men jeg får dødsvondt i magen hver eneste gang jeg ser den halvstylede terrengbilen din. Ikke noe personlig, men hvis ikke du setter på noe skjørt og senker den bilen en halvmeter snart - så kommer jeg og Suvdal, og legger deg i jern! ;) Siter 2007 Audi A3 S-Line 2.0TDI 170hk Quattro 1993 BMW M5 - Banebil 2003 BMW 320 DA M-TECH II 1997 Audi A4 TurboQuattro TS-Racing 1991 Mercedes 190E 2.5-16 Evolution I Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet Oktober 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2004 Ser litt traktor ut..ellers veldig fin :) Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Suvdal Skrevet Oktober 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2004 Originally posted by KingB Sorry ass, men jeg får dødsvondt i magen hver eneste gang jeg ser den halvstylede terrengbilen din. Ikke noe personlig, men hvis ikke du setter på noe skjørt og senker den bilen en halvmeter snart - så kommer jeg og Suvdal, og legger deg i jern! ;) Hehe, så ille er det vel ikke (?) ;) Men senk er iallefall noe som MÅ prioriteres nå som du har bytta felger... Men for all del: HUSK det jeg sa om sølv/chrome og blå fargen du har på bilen din.......... ;) Siter 02 Passat Highline x-98 Golf IV GTI 1.8T x-91 Golf II GL 1.6 TD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KingB Skrevet Oktober 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2004 Originally posted by Suvdal Hehe, så ille er det vel ikke (?) ;) Men senk er iallefall noe som MÅ prioriteres nå som du har bytta felger... Men for all del: HUSK det jeg sa om sølv/chrome og blå fargen du har på bilen din.......... ;) Okay da, mulig jeg fyrte litt mye her. Hehe, vi venter i spenning :) Siter 2007 Audi A3 S-Line 2.0TDI 170hk Quattro 1993 BMW M5 - Banebil 2003 BMW 320 DA M-TECH II 1997 Audi A4 TurboQuattro TS-Racing 1991 Mercedes 190E 2.5-16 Evolution I Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NoFear Skrevet Oktober 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2004 Såså da gutter, bilen er fin den. men senking gjør underverker.... Siter -91 VW Golf GTI 16V Wolfy x- 88 VW Golf 1,8 Sport Golfy x- 81 VW Golf 1,6 GLS Golfie BIATCH! www.kristingjonnes.tk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Suvdal Skrevet Oktober 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2004 Originally posted by NoFear Såså da gutter, bilen er fin den. men senking gjør underverker.... Jada jada mor :D Siter 02 Passat Highline x-98 Golf IV GTI 1.8T x-91 Golf II GL 1.6 TD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NoFear Skrevet Oktober 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2004 Originally posted by Suvdal Jada jada mor :D babyhmm? Siter -91 VW Golf GTI 16V Wolfy x- 88 VW Golf 1,8 Sport Golfy x- 81 VW Golf 1,6 GLS Golfie BIATCH! www.kristingjonnes.tk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Woundz Skrevet Oktober 19, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2004 Originally posted by KingB Sorry ass, men jeg får dødsvondt i magen hver eneste gang jeg ser den halvstylede terrengbilen din. Ikke noe personlig, men hvis ikke du setter på noe skjørt og senker den bilen en halvmeter snart - så kommer jeg og Suvdal, og legger deg i jern! ;) Hehe, det var da voldsomt da.. Dere kan godt komme, bare dere tar med dere justerbart senkesett, og skjørter og glemmer håndjerna :) Bare for å sagt det, så har jeg ikke fått lappen enda(Ca. 3mnd til), og jeg går siste året på skole nå, og har en liten jobb, så penger blir det lite av, desverre :( Ellers så er ikke jeg den tregeste med kjøpe styling :) Er det mange her som kjører med 17" og senking, eller er det 18" og 19" det går på? De ser små ut nå, men hjelper vel kanskje litt når man får senka den litt..? Siter [o]2005-mod. VW Golf V [x]2001-mod. VW Bora 1,8T Getta [x]1999-mod. VW Golf IV [x]1999-mod. Honda Civic HB Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Suvdal Skrevet Oktober 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2004 Hehe, slapp av du.. Han kødda nok så det holdt ska du se ;) Apropo det du skriver; Har også tenkt tanken på at de felgene dine kanskje blir 1 hakk for små, men mulig det blir bedre når du får på senk.. Er ikke lenge til jul da ;) Har du råd til sånn bil og alt mulig FØR du i det hele tatt får lappen, kommer nok nissen med fine gaver til deg vil jeg tru... ;) ;) Bare han tar med de rette gavene da ;) ;) Siter 02 Passat Highline x-98 Golf IV GTI 1.8T x-91 Golf II GL 1.6 TD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg