OmegaOslo Skrevet Oktober 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2004 Har div deler til opel omega a. har interiør, bakluke med spoiler. 2.0 i motor, takluke+++++ nesten en hel bil i deler. Send meg en mail om hva du kunne tenkt deg.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakett Skrevet Oktober 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2004 hvilken modell er det? jeg trenger litt "bruks"deler...som feks formotstanden til varmeapparatet..need it bad..pris? også trenger jeg vindusheismekanismen til venstre fordør, hvis du har manuelle vinduer. hvis det er turteller i dashbordet, så vil jeg gjerne ha speedometeret også.. :) litt smådeler med andre ord.. hvis dørstopperne er i orden, så vil jeg ha de to framste :) pris ? Siter ---What does this button d.....--- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mazda_råner Skrevet Oktober 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2004 er den hvit?? Vet om en som trenger venstre bakdør. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg