darkwih Skrevet Oktober 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2004 Trenger hjelp til å finne en webshop som seller bak lukespoiler, Min er nå lysegrå :) har vert inne på autospar.no men der hadde de 2 stykker den ene så mer grå ut en min den andre var bare stygg. Takker for alle svar. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet Oktober 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2004 hvorfor ikke bare lakkere den i bilens farge? Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
darkwih Skrevet Oktober 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2004 Originally posted by mono hvorfor ikke bare lakkere den i bilens farge? skal med den nye. den gamle har sinn del av riper og bonker Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
darkwih Skrevet Oktober 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2004 ingen som har et bra webshop forslag. uten om de vanlige. autospar og vwcarconsult ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet Oktober 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2004 disse selges vel orginale hos møller? Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
brooom Skrevet Oktober 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2004 de orginale greiene e någe fjas, drar te seg alt av dritt å faenskap. få tak i no som ikkje lage sånn turbulens elle ka d e Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet Oktober 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2004 har lyst å fjerne min jeg, men da sitter jeg igjen med 3 hull i ruta :mad: Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
darkwih Skrevet Oktober 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2004 må ha en bakluke spoiler, virker liksom litt tam bak uten. for gå til møller da. foresten så fant jeg en norsk bil relatert Links side her på forumet. men har mistet url`en. noen som har den ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Doser_86 Skrevet Oktober 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2004 http://www.streetdesign.no Siter 2006 Volkswagen Transporter 1.9Tdi (Arbeidsbil) 2003 Volkswagen Passat 1.9Tdi 130hk (Stasjonsvogn) 2001 Volkswagen Passat 1.6 (Solgt) 1994 Volkswagen Golf3 1.4 (Solgt) 1986 Audi 100 2.2l (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg