bludnik Skrevet Oktober 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2004 Har tilbud om å få overta en Vento 1.8 CL... Dersom jeg skal det, så ønsker jeg å bygge den om til VR6... Hvor mye mynt er det snakk om da og hvor vanskelig er det å gjøre med biltilsynet og det faktisk mekansike? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Oktober 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2004 Hvor mye det vil koste vet jeg ikke, men kan nesten garantere at det blir billigere å kjøpe en Vento Vr6, såfremst du ikke får motor +++ til innbruddspris. Angående godkjenning så er det bare å ta kontakt med Møller, siden Vento Vr6 ble levert i Norge så kan dem fortelle deg hva som skiller 1,8 og Vr6. Lykke til, og hold oss oppdatert... Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marq_ Skrevet Oktober 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2004 har snakket om nbs om dele priser på samme modden..kunne godt regne med en ca 5ok + + + i deler. pluss godkjenning pluss alt arbeidet det med fører Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg